#1 Skrevet November 12, 2007 Noen som vet hvordan man får av denne gummilisten som er i overkant av dørene og inn mot vinduet. Eller noen som har bilde av dette? Har en bil med lister som ikke er lange nok, er antakelig ike dem listene som skal være der, for dem dekker ikke alt. Det som er mest interessant er et bilde av hvordan listene treffes i mellom fordør og bakdør. Håper noen har et tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 Her kommer bilde av det jeg lurer på. Ligger lista på feil plass, eller mangler det noe på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2008 Ingen som har noen tips her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2008 ganske sikker på at det skal være en glippe der. utrolig men sant. stusset på det selv, men alle jeg har sett på har samme "problem".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2008 Ok! Ser litt rart ut ja, men da får jeg satse på at det skal være slik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...