#1 Skrevet November 12, 2007 Noen som vet eller har en oversikt over hva slags vag stoler som passer rett i en audi 90 type 89? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2007 B4 og B3 går iallefall overens.... usikker , men regner med at type85 stoler passer også Type44 og C4 passer ikke inn , med mindre man gjør modifikasjoner på understell... Jeg har svarte S4 stoler med quattro logo, bedre sidestøtte, armlene og regulerbart lårstøtte i min 90 quattro 20v der er understell modfisert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2007 B4 og B3 går iallefall overens.... usikker , men regner med at type85 stoler passer også Type44 og C4 passer ikke inn , med mindre man gjør modifikasjoner på understell... Jeg har svarte S4 stoler med quattro logo, bedre sidestøtte, armlene og regulerbart lårstøtte i min 90 quattro 20v der er understell modfisert.... Ok, noen som vet om stoler fra golf (gti), corrado vil passe rett i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...