Anbefalte innlegg

hei !

Har et lite problem med min g-60. Nå i det siste er det akkurat som den henger litt igjen når eg gir gass, så kommer den med et rykk.snakker om ca 1-2 sek.

Sån begynte det:

Hadde den inne til service å da renset de allt av dyser og allt som har med bensin fremme i motoren å gjøre. Etter eg fikk den igjen gikk den helt fint. Etter noen dager merket eg at det kom veldig bensinlukt inn i cupeen, sjekket opp i det å så de ikke hadde skrudd helt til den slangeklemmen til høyre for bensintrykksregulatoren(når du står forran bilen å ser bak), er en svart slange som går bakover til bensinpumpen. eg strammet denne å fikk det til og slutte å lekke. etter det begynte den og henge igjen.

Det eg har sjekket er:

pluggene (de var faktis svart frempå, de skal vel være brune?)

prøvde og ta av batteriet i en halv time å nullstille det hele, å da gikk den fint i 10 min men så begynte den å gå like dårligt igjen.

vasket luftfilteret

sjekket alle slanger at de er tette

her er litt fakta om bilen:

Corrado g-60 rs2portet og overhalt for 20000km siden (altså g-laderen).

mindre ladehjul

gått 179000km

chippet

grønne dyser

effektanlegg

å skiftet kam

reg.reim nyli skiftet

hva kan dette være?

så har eg noen spørsmål til

-varmeapparatet blir så sinsykt seint varmt, er vann på den å sikringen er hel..

-det lekker oppe der som den risten er som luften går inn i varmeapparatet ,så det blir vått på gulvet på passasjersiden. men det lekker ikke fra pakningen nede på den rissten, å plastbeskyttelsen er på(har prøvd å spylt rundt risten men kom ingenting inn da. lurer bare på hvor andre plasser vannet kan komme fra?

-så ene dagen skulle eg ta av varmetråene bak i ruten men da satt knappen bom fast, eg tok litt i å hørte et lite knekk, prøvde å ta den på igjen å det gikk fint. To dager senere skulle eg ta den på men da virket den ikke. sjekket sikringen å den var brent, så skiftet no den , men no fungerer det ikke. hva kan dette være?

-Så av og til vil ikke rutene virke kva kan dette være ? faktis så innimellom går ruten ved passasjersetet ned når eg tar av motoren.

Håper dere kan være behjelpelig med mine spørsmål, er som sakt om trent helt nybegynner med vw.

MVH

Trygve Boge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjell alle jordingspunkter i motor, morkne ledninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om tomgangsbryteren på baksiden av gasspjeldet er treig ? ( at denne henger igjen de sec før den slepper )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.