#1 Skrevet November 13, 2007 Må EU-godkjenne bilen innen utgangen av november. Skal sende ABS-hovedenheten til USA til reparasjon, så den vil ikke være klar innen fristen for EU-godkjenning går ut. Derfor trenger jeg å finne et verksted som er litt rund i kantene og forstår dette. Og som ikke er så nøye på at originalkatalysatoren og luftfilterboks er fjernet. Har åpent konfilter, og racingkatalysator under bilen. Videre har jeg olje-catchtank. Vil helst passere med dette. Har noen anbefalinger? Pris har og litt og si da jeg må få utført 4-hjuls kontroll og skiftet to hjullagre bak og skiftet to ABS-sensorer foran som sitter bom fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 Hvorfor søker ikke du bare om utsettelse på EU-godkjenning? Ta en telefon til BT så får du 1mnd utsettelse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2007 Bilen skulle vært godkjent innen utgangen av oktober. Det var jeg ikke klar over, pga kjøpte bilen i vår. Fikk dermed brev forrige uke om at jeg hadde fått utvidet fristen til ut november. Så tviler på at det nytter å prøve å få enda en måned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...