Anbefalte innlegg

Har 2 Pierburg 2E2 forgassere liggende, begge disse har da også den berømte vokstermostaten.

Er det noen måte å teste om disse fungerer, f,eks legge dem i varmt vann elns?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville vært forsiktig med varmepistol for da er det lett å smelte plasten. Jeg bare la mine under rennende varmtvann i vasken på badet, og så at de beveget på seg når de ble varmet opp. Du behøver ikke mange grader for å se om de fungerer eller ei. Kjølevannet er vel knapt oppe i 100 uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville vært forsiktig med varmepistol for da er det lett å smelte plasten. Jeg bare la mine under rennende varmtvann i vasken på badet, og så at de beveget på seg når de ble varmet opp. Du behøver ikke mange grader for å se om de fungerer eller ei. Kjølevannet er vel knapt oppe i 100 uansett.

Ok, da prøver jeg det, takker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen fungerer dette på elektroniske termostater, er vel no greier inni de og, men er det sånn at det blir liksom kontakt inni der når den blir varm nok da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen fungerer dette på elektroniske termostater, er vel no greier inni de og, men er det sånn at det blir liksom kontakt inni der når den blir varm nok da eller?

Nå er ikke jeg noen ekspert på slike, har bare testet slike som enten er av eller på. Disse har, så vidt jeg vet, en fjær som er temperaturavhengig. Når temperaturen når en viss verdi, så vil kontakten lukkes, og strøm føres gjennom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.