#1 Skrevet November 13, 2007 har en audi a4 tq som lader noe rart.... noen ganger lader den 1.0 og vis jeg har kjørt en liten stund lader den 0.4 --0.5 skjønner ikke detta,det går som en bøtte møkk. men plutselig så lader den 1.0 og så drar jeg på og da detter trykket igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 har selv letet meg i hel etter hva som feilte min før noen her inne tipset meg om N75 ventilen, og det var det som var feil her.. men da gikk den i nødmodus, høres ikke helt ut som om din gjør det siden den lader 0.4-0.5 antar den er chippet? siden du når 1bar kan vell siden det er periodisk, være enten luftmengde måleren, pluggen til denne? eller morkne slanger en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2007 ja den er chippet,kan det være lambason,for der har det detti av en ledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...