Mjøsa drar til Funäsdalen 08

Anbefalte innlegg

Er sikkert greit å ha den litt høy på vintertreffet.. Blir antagligvis litt sporete der. Gjør vel ikkeno om du drøyer med resten heller..

Snødekte og sikkert litt kavlete veger fra Tynset og nordover ihvertfall.. ca 10-12-14 mil eller så. Greit å ha litt svikt i foringene å da ;)

 

Men.. Du har en kabel som må kuttes :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert greit å ha den litt høy på vintertreffet.. Blir antagligvis litt sporete der. Gjør vel ikkeno om du drøyer med resten heller..

Snødekte og sikkert litt kavlete veger fra Tynset og nordover ihvertfall.. ca 10-12-14 mil eller så. Greit å ha litt svikt i foringene å da ;)

 

Men.. Du har en kabel som må kuttes :P

 

hehe.. sant nok.. Får se hva jeg gjør som sagt.. Har god tid :P

En kabel som må kuttes ja.. Det er jo en lett jobb, må bare orke og gjøre det først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp.. Får vel skrive det her å. Ettersom 2.8'n vil bli hentet på tralle og satt i låven i påvente av bedre tider..

Men.. Uansett om jeg ikke har noen bil å kjøre på vintertreffet med, blir jeg selvfølgelig med til Funäsdalen: rock :

Fant ut at Kurt trenger Co-Pilot på turen.. Og litt ekstra vekt for å få kreftene ned i bakken ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp.. Får vel skrive det her å. Ettersom 2.8'n vil bli hentet på tralle og satt i låven i påvente av bedre tider..

Men.. Uansett om jeg ikke har noen bil å kjøre på vintertreffet med, blir jeg selvfølgelig med til Funäsdalen: rock :

Fant ut at Kurt trenger Co-Pilot på turen.. Og litt ekstra vekt for å få kreftene ned i bakken ;)

 

Hørte Kurt si dette i sta.. jaja.. kjekt og ha 2 piloter til 1 bil også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Oppgradert til Pilot å? Kanskje jeg kan bli pilot på din å da :P

 

Litt forbanna over at jeg ikke får kjørt på bana, det som jeg hadde gleda meg så mye til :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Oppgradert til Pilot å? Kanskje jeg kan bli pilot på din å da :P

 

Litt forbanna over at jeg ikke får kjørt på bana, det som jeg hadde gleda meg så mye til :(

 

Alle er pilot :P

Spørs bare hvem som sitter ved spakene.. Styrmann du da,hvis Kurt kjører :)

Tja, får se om jeg går lei.. eller prøve og sitte på, ta bilder av bilen eller bare være snill.. :P

 

Nå er det natta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det mårran!

 

Styrmann gjør da? Girer? :P

Hehe.. Skulle kanskje hatt en anna fanger i anledningen vintertreffet å du da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det mårran!

 

Styrmann gjør da? Girer? :P

Hehe.. Skulle kanskje hatt en anna fanger i anledningen vintertreffet å du da... ;)

 

Styrmanm,han navigerer og tar seg av radio. Og slikt.. De bytter som regel på og styre maskina.. :P

(forskjellen er at de har muligheten og styre på begge sider i en cockpit) Og det har vel ikke Kurt,meg bekjent.

Tja.. kanskje det.. Kjett og knuse min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Mangler kjørelærerpedalene i A6'n ja... Litt kjipt egentlig, kunne blitt artig det :P

Er muligheter for et lån av min nå ihvertfall.. Spiller ingen rolle om den blir knust litt mer.

Eneste er fargeforskjellen da, men det spiller vel ingen stor rolle på vintertreffet sånt sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Mangler kjørelærerpedalene i A6'n ja... Litt kjipt egentlig, kunne blitt artig det :P

Er muligheter for et lån av min nå ihvertfall.. Spiller ingen rolle om den blir knust litt mer.

Eneste er fargeforskjellen da, men det spiller vel ingen stor rolle på vintertreffet sånt sett.

 

hehe.. det spiller vel ikke så stor rolle :P

Skal tenke litt på det jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Må holde liv og håp i tråden. Da er ihvertfall de 4 sengeplassene jeg har fiksa, betalt.. Svenska får nok ikke penga før den 31.12 men det får ikke jeg gjort no med. Skal uansett være fornøyd med at de får penger på forhånd for et hotellrom! Treffet nærmer seg med stormskritt å.. Altfor fort for meg, menmen det går som det går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tur`n ja:D

var knall morro !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen jah!

Gjentagelse neste år : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.