#1 Skrevet November 13, 2007 Jeg har nå kjøpt meg lekebil til vinteren. En 87-mod 80 quattro (8A/b3). Må ha litt mer fres i den merker jeg, men ønsker ikke kjøre rundt i noe som ikke er godkjent. Har lest utallige tråder her på forumet å funnet ut at 20vT (2,2) er utelukket da denne motoren ikke ble levert i dette karosseriet. Kom vel først i 91 som s2, om jeg ikke husker feil. Uansett.. Har sett et par som er godkjent med 10vt turbo. Er vel MC mener jeg å huske. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg er klar over at jeg må sveise nye motorfester, ha ny kasse og legge opp ledningsnett på nytt osv osv. Også klar over at det letteste vil være å kjøpe en annen bil. Noen som har noen tips/erfaringer å dele? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 Eller finnes det alternativer? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2007 Mye pulver trenger du? Hva med 16V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2007 Mye pulver trenger du?Hva med 16V? Hva man trenger er vel relativt! Har tenkt 16V ja, fra compitition. Men må si turbomaskin er pri om det lar seg gjennomføre. Takker for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...