#1 Skrevet November 13, 2007 Hei Jeg lurte på åssen man får ut selve termostaten fra blokka? Min sitter bjønn!! mvh Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 Når du har tatt av lokket, er det bare å trekke den ut. Det hender at de gror fast, så det er bare å bruke vold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2007 kult er de dyre btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2007 kult er de dyre btw? er bare og nappe litt til eller slå forsiktig på sia av den så kommer den til slutt... pr. mekonomen sine sider koster den inkl pakning 245,- Det er da til 20v 7A motoren.... Vis du tar turen til bilxtra og tar en prat med torstein så fikser han den sikkert med noen gode klubbrabatter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2007 min satt også no jævli fast, bare og bruke litt makt og lirke og dra litt i den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2007 takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2007 Bruk en liten skrutrekker og fjern pakningen først, det er ofte den som holder termostaten dønn fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2007 tok den ut å bytta igår , hjalp med makt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...