#1 Skrevet November 13, 2007 Hei eg har fått tid på biltilsynet for godkjenning av senkesett( kw gewinde) å i den annledning så har bilen vert inne på hjulstillingskontroll, men det gikk ikke helt som eg hadde håpa. Legger ved bilde av sjema. kan eg bare glemme å godkjenne med dette papiret? : Takknemlig for fornuftige svar Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2007 Det han hovedsaklig har skrevet er at han ikke har fått justert pga bolter/muttere sitter fast. Dermed er ikke hjulvinklene riktige, og BT vil sannsynligvis ikke godkjenne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2007 Det han hovedsaklig har skrevet er at han ikke har fått justert pga bolter/muttere sitter fast. Dermed er ikke hjulvinklene riktige, og BT vil sannsynligvis ikke godkjenne. Ja er klar over spissinga. det eg er mer usikker på er camberen. takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2007 Noen som vet i dag? ikke meiniga å mase: flau :, men det haster litt p.g.a godkjeninga hos biltilsynet Lurer alså på om eg får det godkjent uten å gjøre noe med camberen. denne er ikke justerbar på a6 4b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...