Noen som skal til Funäsdalen i Februar?

Anbefalte innlegg

Noen fra lokallaget som skal dit?

Ser de leier ut rom til tre og tre, aner faktisk ikke om det er noe ledig igjen?

Mulig noen andre vet mer?

Jeg har tenkt meg oppover denne gangen ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar nok oppover, med bil. :) Tanken var å dra tidlig på lørdag for å overnatte til søndag, kanskje det bare blir dagstur og. Ser det an litt..

 

 

Er nok mer enn nok hotellrom igjen enda, er to hotell der oppe. Hotell Eriksgaard (?) og Hotell Fünesdalen. Eriksgaard er fullt, men ikke det andre.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nok oppover, vet ikke enda om det blir overnatting, men det hadde jo vært arti å være fra fredag til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at jeg skal oppover en tur hvertfall , må teste kjærra på is litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det interresse for å orge hotell rom, eller skal alle på dagstur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel hotell for min del hvis jeg skal oppover , fredag til søndag regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens jeg. Får se litt ann hvordan det blir med bilen. Pluss det er litt kjedelig med piggfrie dekk: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens jeg. Får se litt ann hvordan det blir med bilen. Pluss det er litt kjedelig med piggfrie dekk: rolleyes

 

jeg kjørte piggfritt i fjor, det funka fint det : rock : var litt glatt i den ene svingen men ellers var det bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt, ikke lenge igjen. ;) Satser på dagstur på lørdag, blir vel en 3-4 stk som drar. Starter tidlig tidlig i 5-6tida. Flere som er med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det å kjøre? Må vel eventuellt satse på en dagstur jeg også, da jeg ikke har ordnet overnatting, og heller ikke har tid til å være der hele helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D vurderer kanskje jeg også! Ca tid fra Trondheim ville vært kjekt å vite?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 3 timer ren kjøretid bør påregnes. Sist startet vi kl 0600 og rakk vi førermøtet kl 0900 ganske så akkurat, selv om vi hadde burgerstopp på 15-20 min og en utforkjøring på veien : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm faktorer som tid , jobb , penger , fjuskende bil gjør til at jeg muligens hiver meg med på en slik dags tur. Må bare inn på løftebukken å sjekke bilen først,

hadde hvertfall vært veldig morro å prøve seg på is/snø bane. Har prøvd ved noen få anledninger på parkeringsplasser å sånn men har ikke fått det helt inn i blodet med sideveis kjøring :P

 

er det no påmelding å sånn opplegg hvis en skal på dagstur ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke det i fjor ihvertfall, vi bare møtte opp, viste fram medlemskortet og kjørte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 3 timer ren kjøretid bør påregnes. Sist startet vi kl 0600 og rakk vi førermøtet kl 0900 ganske så akkurat, selv om vi hadde burgerstopp på 15-20 min og en utforkjøring på veien : smil :

 

Jeg regner med å slå følge. Må orge barnepass og sjekke om ikke en stor feiring kommer i veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 3 timer ren kjøretid bør påregnes. Sist startet vi kl 0600 og rakk vi førermøtet kl 0900 ganske så akkurat, selv om vi hadde burgerstopp på 15-20 min og en utforkjøring på veien : smil :

 

Da regner jeg med jeg joiner om det ikke dukker opp noe, og bilen er klar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det hjelm påbud det oppe ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er det, alle som skal sitte i bilen under banekjøringen må ha hjelm, er forøvrig bare lov med en passasjer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal kjøre til funesdaln på søndag?? når starter kjøringa på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det no teknisk kontroll sak som det er på banekjøring der oppe ?

har en håndbrekk som IKKE liker kulde no spesielt : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det no teknisk kontroll sak som det er på banekjøring der oppe ?

har en håndbrekk som IKKE liker kulde no spesielt : bh :: bh :

 

Ja, men SÅ nøye er de ikke nei..Er mest for skjekke at bremser fungerer og at bilen ikke lekker mer olje enn det går bensin..;)

 

 

Jeg tenkte meg oppover på lørdag, er det flere som kan tenke seg å kjøre sammen eventuelt? Hva om vi møtes på Statoil ved klettkrysset kl 0600?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bremsene i seg selv funker strålende de. (så lenge enn ikke har brukt håndbrekket :) ) Tenkte jeg skulle slenge meg i vei sammens med dere oppover.

litt OT : har spurt om dette før men alzheimer light er en ekkel ting.

hvor fant man kabelen som skulle snippes av for diff sperren og hvilken farge var det på den ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis æ ikke ska arbei på lørdag så e æ me fra klett kl 6.

men alt forutsetter at bilen blir 100% etter at egil har juster+++

 

---kjører dere med sperra på is???, gjør ikke det jeg. kommer da fint ut uten den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

---kjører dere med sperra på is???, gjør ikke det jeg. kommer da fint ut uten den

 

Regner med det ja. Lettere og få flyt på rumpa da, for oss som ikke har 500 illsinte under panseret, hehe ;)

 

litt OT : har spurt om dette før men alzheimer light er en ekkel ting.

hvor fant man kabelen som skulle snippes av for diff sperren og hvilken farge var det på den ? : klø :

 

Det er den hvit/blå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men SÅ nøye er de ikke nei..Er mest for skjekke at bremser fungerer og at bilen ikke lekker mer olje enn det går bensin..;)

 

 

Jeg tenkte meg oppover på lørdag, er det flere som kan tenke seg å kjøre sammen eventuelt? Hva om vi møtes på Statoil ved klettkrysset kl 0600?

 

Jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.