Noen som skal til Funäsdalen i Februar?

Anbefalte innlegg

Jeg er med :)

 

Kult at du tar turen, husker du ble litt gira da jeg fortalte om treffet ifjor ;) Bare 6 dager igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det no teknisk kontroll sak som det er på banekjøring der oppe ?

har en håndbrekk som IKKE liker kulde no spesielt : bh :: bh :

 

Da jeg var der i fjor så var det muntlig teknisk kontroll. Jeg hadde et løst batteri og en subkasse som ikke satt fast! Gikk greit det å! Hvis ikke jobb på Lørdag blir jeg med som passasjer. Hvem har plass?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens, og bruk vett!

 

Jeg regner med at kjøringen jeg skal ha når jeg flytter de 80 milene opp til Hamarøy på føre med alt fra fin snø til speilis med vann på, blir utfordring nok på fredag!! :P

 

Blir forrøvrig spennende å se om jeg merker forskjell med den nye girkassen fra NBS i!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller ett par mann lørdags morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var der i fjor så var det muntlig teknisk kontroll. Jeg hadde et løst batteri og en subkasse som ikke satt fast! Gikk greit det å! Hvis ikke jobb på Lørdag blir jeg med som passasjer. Hvem har plass?:)

 

Plass må vi væl få fikset, blir no væl en del som kommer til å kjøre fra statoil lørdag morgen.

noen må jo ha ett sete ledig;)

Jeg har sannsynlig vis ledig, men ting må blir klart ellers først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med alle dere kjører via Singsås til Røros?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vi mange fra klett om lørdan 0600 da.......

Kommer nok 3 biler med meg å fra Lensvik som blir med på turen oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører vel om røros alle som starter på klett vertfall.

Flere som kjører piggfritt og vet hvor dårlig det sitter der oppe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører nankang pigg;) ikke akkurat det best.

Trur ikke det er noe stor forskjell på pigg eller piggfritt.

håper det blir kald og ikke blaut is. Det er viktigst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok kaldt der i forhold til det konstante væromslaget i Trondheim vertfall.

Hvordan går det med bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på Egil, har ikke mast noe på han idag.

Låfte han skulle være færdi til i morgen kveld, håper virkelig det blir da.

Ringer han i 1-2 tia i mårrå å hørre koss det går........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra at så mange skal oppover! Håper bare at det ikke blir jobbhelg på meg. Kommer til seks hvis æ kjæm. Bli dritsur hvis æ må jobbe hvertfall!!! See ya soon!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vente forsatt p Egil æ, skol værra færdi i etter middag.....

 

Ble litt prakk me vinter dekk i benken, pigg va itj nåkkå særli;)

Roger Løfald lånt bort ett sett sommer hjul. Så en stor tak te han

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får legge ut noen pene tall når du har det klart: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har problemer me å kom mæ fra Byneset t Klætt i mårra tidlig! Æ gidde itj å gå, så hvis noen har tid t å stikk bortom så hadde d vært fint. Men ingen tvang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, endelig klar.

Hjelm i boks. Kamera og videokamera på plass.

Litt stressmek, med en vannslange som lak og eksosanlegg som tar i tverrbjelken under.

Endelig i mål.

Værmelding for i morgen jeg så sist var -7 og sol med litt skyer.

DETTA BLIR BRA!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, ser ut som det blir frafall her. Ledningsnett som kuker og 0 penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel hjemme fra treff!

Dette var gøy! 160km/t på is var HEFTIG!

Selv om innbremsinga til ende svingen var vel på kanten : smil :

Lett dansing på rumpa når man tømmer 3 gir på den store langsiden gjennom "sjikanen" var også gøy.

Banen var litt i smaleste laget på den ene lang siden, men du verden for en jobb det var for brøytemannskapene og holde den åpen tidlig på lørdagen, da det føyk som værst. Overvannet skapte også litt problemer i form av is, som klabbet seg i hjulbuer og oljekjøler/intrcooler/radiator. Merket forskjell på kraftfordelingen når hjulbuene bak var igjenklabbet av is/snø.

Over det hele fornøyd, da jeg kom hjem med alle fangerene på i vanlig posisjon og uten bulker, i motsettning til visse andre, hehe : rolleyes

Porsche 911 turbo med ispigg var en ny erfaring på vinteren gitt. Men fy som de kjørte!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei langstrekke ja, hjelper bare så lite når felga var så fulle av is og snø at maksfart begrenset seg til 80km/t, om man ikke skulle riste ihjel hele bilen pga kast.. (Blir større bremser neste år tror jeg, mindre plass til is og snø da :P)

 

Bil og fører klarte seg bra her også, det var bare ett salig styr å få vekk all isen fra bilen. Måtte plukke av fangeren for å få vekk alt, og selv etter to timer i 20c ville ikke isen slippe frivillig.. Neste gang tror jeg bilen blir tilskuer, iallefall om treffet skal avholdes på samme sted med overvann og trang bane..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes du allid klager på bremsene jeg vidar , var det ikke dem på ACR å da hehe : haha :

var morro på banen da , litt smalt , men ut i fra forhode så må jeg si meg godt fornøyd.

fant teket med å ta ut is fra hjulbuer , felger ++ rett etter enn hadde kjørt , da var felga varme og hjulbuene våte.

detta var morro , å neste å stiller man med mann og bil igjen. eneste jeg skal gjøre neste gang er å feste videokameraet. filmen fra kjøringen var ikke bra for å si det mildt

ps åsåå må vi huske å bestille litt mindre vind på morran : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremsene på S2n er en velkjent akillieshæl som forhåpentligvis blir løst ganske snart håper jeg ;) Dere skal jo ikke klage, har jo en hel stålfelg til å ta opp plassen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes "inner" felgen er pen jeg. men har selv tanker om å oppgradere bremsene litt hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.