#1 Skrevet November 14, 2007 Da jeg monterte senkesettet la jeg merke til at mansjettene på bærekulene (er vel det leddene på enden av nedre bærearm framme heter) var gåen/riftet: bråk :. Er det mulig å skifte bærekulene eller må hele bærearmen skiftes. Har bare sett komplette bærearmer med alle ledd og pakninger til salgs. Om det er mulig så lurer jeg også på om bærearmen kan stå på bilen mens disse byttes? Har en A6 Avant fra 1995 (4A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2007 Såvidt jeg veit skiftes hele bærearmen med kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2007 Mansjetten kan skiftes separat, men dette er lite vits i om den har vært revnet og bilen har vært kjørt med. Da har det kommet sand i leddet, og det er en fin slipepasta. Må skifte hele armen, men den er ganske billig på Biltema. Original er håpløst dyrt, Mekonomen/Meca og lignende er midt mellom prismessig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2007 Er dette noe som pleier å sitte i syv steiner? Går det vanligvis å skifte en i løpet av en formiddag/ettermiddag? Har jo ikke garasje og er lite sugen på å la bilen stå på bakplassen på bukk over natten. Er litt plaget med idioter i strøket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2007 Pleier ikke å være noe kjempeproblem, kjøp en Haynes-bok, evt. allier deg med noen som har gjort det på en type 44 eller C4. (så og si likt på begge) Bør ha skiftet begge to på en snau formiddag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...