#1 Skrevet November 14, 2007 Hei! Var innom dekkmann idag å så på noen BBS CH i størrelse 18" Etter å ha diskutert litt pris nevner jeg at det er et 45 på S4 (som jeg har lest her inne før samt sett på org.felg), sånn at jeg ikke får 35 på de jeg evt skal kjøpe, siden dette er det impresset det går mest av på Audi. Da hevder mannen hos dekkmann hardnakket at S4 IKKE har et 45, men 25 og at det må være en feil at orginalfelgene mine har et 45??? prøvde å diskutere litt, men fikk inntrykket av at jeg var rimelig dum som mente det var et 45! er det jeg som har røyket gymsokker, eller er det dekkmannen som er på bærtur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2007 Hei! Var innom dekkmann idag å så på noen BBS CH i størrelse 18" Etter å ha diskutert litt pris nevner jeg at det er et 45 på S4 (som jeg har lest her inne før samt sett på org.felg), sånn at jeg ikke får 35 på de jeg evt skal kjøpe, siden dette er det impresset det går mest av på Audi. Da hevder mannen hos dekkmann hardnakket at S4 IKKE har et 45, men 25 og at det må være en feil at orginalfelgene mine har et 45??? prøvde å diskutere litt, men fikk inntrykket av at jeg var rimelig dum som mente det var et 45! er det jeg som har røyket gymsokker, eller er det dekkmannen som er på bærtur? Mener å huske det er A4 b5 som har et45, mens s4 b5 har et35 ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2007 Hei! Var innom dekkmann idag å så på noen BBS CH i størrelse 18" Etter å ha diskutert litt pris nevner jeg at det er et 45 på S4 (som jeg har lest her inne før samt sett på org.felg), sånn at jeg ikke får 35 på de jeg evt skal kjøpe, siden dette er det impresset det går mest av på Audi. Da hevder mannen hos dekkmann hardnakket at S4 IKKE har et 45, men 25 og at det må være en feil at orginalfelgene mine har et 45??? prøvde å diskutere litt, men fikk inntrykket av at jeg var rimelig dum som mente det var et 45! er det jeg som har røyket gymsokker, eller er det dekkmannen som er på bærtur? Dette finner du info om i en annen tråd, men A4/S4 har orig.offset på 40-45. Men det spiller ingen rolle, for skal 18 tom felgene du ettemonterer bli bra, så bør de ha ET35 sålenge de ikke er bredere enn 8,5 tom. Med 9x18 så ville jeg valgt ET40. ET25 du liksom, mye rare folk som ikke kan noe av det de lever av tydeligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2007 S4 med BBS CH 8.5x18 235/40-18 ET 35 Jeg hadde justerbart bare på høyde. Dette subbet aldri på min bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2007 kjøp noen med et ET som du får godkjent når du skal handle så dyre felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2007 kjøp noen med et ET som du får godkjent når du skal handle så dyre felger... Er vel TUV på 8,5 tom med ET35 til A4, så man trenger ikke holde seg innenfor 15mm sporvidde-endring (7,5mm pr felg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2007 Orginalt er det vel ET45 på S4 B5, står vertfall det i orginalfelgene jeg har. Men kjører ET35 og 225/10/18 på sommerdekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2007 Kanskje Dekkmannen ikke vet forskjell på S4 og RS4??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2007 Kanskje Dekkmannen ikke vet forskjell på S4 og RS4??? Kanskje han burde få seg et lynkurs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2007 Jeg har 8,5x19" BBS CH på min S4, og ET35. Sitter som et skudd det Sjekk profilen min under her for bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2007 går fint med et 35 på den men stemmer at det er 45 som er på org felgene.... dette er vist for å få på 17" rundt bremsene stod det i en gammel brosjyre på s4 b5 fra møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2007 Orginalt er det vel ET45 på S4 B5, står vertfall det i orginalfelgene jeg har. Men kjører ET35 og 225/10/18 på sommerdekkene 225/10/18 er vel en ganske spes dimensjon? Er vel ganske lite gummi da vel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...