Noen som skal på siste Gatebil-treffet på Rudskogen 17-19 Sept??

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte høre. Nå er det i underkant 2 uker til siste Gatebil-treffet på Rudskogen.

Nå har ikke jeg vært på biltreff siden Sept-02. Nå SKAL jeg... :D

Blir vel, mest sannsynlig, dessverre ikke å kjøre Audi'n sørover. Da den er solgt men ikke levert. Faren er stor for at jeg kommer med en 200 på treffet. : smil :

Ellers, så hadde vært koslig å møte folk i fra klubben.

plakat_sept.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel ta seg en liten tur og titte......

Blir morro det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård

Faren er stor for at jeg kommer med en 200 på treffet. : smil :

Ellers, så hadde vært koslig å møte folk i fra klubben.

Hva slags 200 da ? 20v quattro håper jeg ?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har fått igjen toppen min og alt er i orden kommer jeg en tur på lørdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Hva slags 200 da ? 20v quattro håper jeg ?? :)

Jeg har vel ikke snakket om noe annet enn A200tq20v i det siste :D Til forargelse for noen(?) :)

Har en 3-4 200'er jeg skal se på, når jeg nå drar sørover. Med penger i baklomma, så skal det godt gjøres og ikke klare å handle bil : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård

Jeg har vel ikke snakket om noe annet enn A200tq20v i det siste :D Til forargelse for noen(?) :)

Har en 3-4 200'er jeg skal se på, når jeg nå drar sørover. Med penger i baklomma, så skal det godt gjøres og ikke klare å handle bil : smil :

Regner med du skal innom Ålesund å se på en svart 200 med 19 tommere da tenker jeg ;) Bilen til en kompis av meg det........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Hvis jeg har fått igjen toppen min og alt er i orden kommer jeg en tur på lørdagen.

skal du ut å lufte poloen på banen og da eller???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc frakter kameraet og soveposen :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Berge

Skal du vidar ? Såfall hva tid reiser du etc ?

Har lyst jeg , men "kjedelig" & kjøre uten følle "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Regner med du skal innom Ålesund å se på en svart 200 med 19 tommere da tenker jeg ;) Bilen til en kompis av meg det........

Huff, svarte "sports"-biler... : grønn :: oppgitt

Du tenker på Helge Vadseth sin, eller? Den har vært oppe til vurdering.

Jeg har funnet noen Avant 200 20v'ere til salgs. Dem skal tittes på først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg kommer!! Skal sitte på i bimmern til en kompis da.. Gleder meg til å treffe folk! Så ikke nøl med å ta kontakt når dere ser en sliten e30 med hvite skjørt, aluvinge og 5" japseloff bak. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg får det nye senkesettet (hevesett egentlig) og Konidempene kommer jeg og Michèle en tur... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Så ikke nøl med å ta kontakt når dere ser en sliten e30 med hvite skjørt, aluvinge og 5" japseloff bak. :D

Er det den som skal stå på gråden hjemme?!?! hehe.. Velkommen skal dere være, blir moro å være litt "sosiale" igjen ;)

Får se an om det blir Gatebil tur på meg, men siden dere kommer nedover så regner jeg jo med det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå når jeg endelig har fått meg bil igjen, så må jeg jo ta meg en tur.

-KnutM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Berge

Skule egentlig få toppen i går, men han som skule ordne det kom ikke før fre:(

Så da rekker jeg ikke å så justert motoren i forhold til den nye turbo`n, fått beskjed av Arild rud å ta det rolig enda før vi har justert motoren, så det ser dårlig ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er nok en liten gjeng fra Haugesund som kommer !

Jeg å Geir kjører sansyneligvis min bil og vi henger oss på Vidar(blueboy&noen venner av han) !

Har ikke hørt noe interesse fra andre i Haugesund sitt lokallag men det kommer vel :)

(Ville egentligt ikke stille ut bilen før neste år pga jeg ikke har noen medalje kjangs å jeg vil ha den lakkert før jeg stiller ut men men......... :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som ønsker å kjøre på tid, meld dere på Gatebil Racing Serien. Vidar Gustavsen og jeg har gått inn i Administrasjonen av Gatebil Racing Serien og vil at flest mulig raske Audier (og VW)skal delta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Frisak

Dere som ønsker å kjøre på tid, meld dere på Gatebil Racing Serien. Vidar Gustavsen og jeg har gått inn i Administrasjonen av Gatebil Racing Serien og vil at flest mulig raske Audier (og VW)skal delta.

Skal montere inn bur og nye stoler til neste år, så vi får se om A3'n min blir godkjent innenfor krava som stilles med de delene jeg skal bruke.. Men jeg kommer nok ikke til å gå på akkord med de produktene jeg skal bruke for å evt. tekkes reglementet hvis det skulle vise seg å by på problemer.. Kan jo ha det mye moro på banen uten transponder også.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar jo hele 25min (etter lovbestemte hastigheter) å kjøre, så vi får se om vi orker! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok å ta en tur på lørdag med hønemor.. Skal vel henge på inngangs porten kl 06 lørdags morgen for å være sikret en køfri inngang.

Så Hold avstand, for nå skal barn leke:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det slik, gidder jeg ikke å bytte ut buret mit for å få det godkj til deres serie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det reservert non plasser for klubben der ?

Vi kommer vel nedover 10-12stk fra trondheim/ES tuning :)

S2'en har fått ny eksos og girkasse og blir med :cool:

Rakk desverre ikke å få klar det siste på min... Støtfangere står fast til lakkering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.