Sliter med å få på clutch og bremse pedal! (Oppgradering til rs4) B6

Anbefalte innlegg

Som nevnt over så sliter jeg! Noen som har montert dette før?? Gasspedalen og fotstøtten gikk uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjort det.

Den ene går ganske greit, men den andre er litt tricky (husker ikke hvilken). Jeg har lest om folk som har brukt hårføneren for å myke opp gummien litt og litt olje for å skli den på. Jeg hadde på bitte litt 5-56 og så er det rett og slett bare å ta i litt ekstra.

Jeg hadde faktisk større problemer med å få på plass fotstøtten enn noen av pedalkappene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Fotstøtten tror jeg brukte 30 sek på med både å ta av den gamle å på med den nye.

Skal prøve varme og litt olje. Men jeg tror det er bremse pedalen som er den verste da den ikke har kant oppe på pedalen. Men skal prøve igjen til helga.

Men visst noen andre har gjort å husker hvordan man gjor det så rop ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre her,min gasspedal er laget i helplast (A4 B5),sitter ingen gummi på denne pedalen som det gjør på gass og bremsepedalen.Er det slik på B6 også eller har dere egen gummi som sitter utenpå gasspedalen som dere erstatter med RS4 alu/metall?

Har komplette pedaler i fra RS4 B6 liggende her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den ligner veldig. ER kjøpt på Vagparts

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare vanlig plast på gasspedalen her og, det var gasspedalen jeg slet mest med.

La delene oppi ei bøtte med vaaarmt vann for å myke opp gummien littegrann.

Har egentlig ingen forklaring på hvordan man monterer hehe men det ble endel banning ja.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare vanlig plast på gasspedalen her og, det var gasspedalen jeg slet mest med.

La delene oppi ei bøtte med vaaarmt vann for å myke opp gummien littegrann.

Har egentlig ingen forklaring på hvordan man monterer hehe men det ble endel banning ja.. ;)

Hehe! ja det blei mye nordnorsk banning men lite som funka!! :)

Skal prøve igjen ikveld!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre her,min gasspedal er laget i helplast (A4 B5),sitter ingen gummi på denne pedalen som det gjør på gass og bremsepedalen.Er det slik på B6 også eller har dere egen gummi som sitter utenpå gasspedalen som dere erstatter med RS4 alu/metall?

Har komplette pedaler i fra RS4 B6 liggende her. :)

Ja, man setter RS4-pedalkappen rett på gasspedalen uten å ta av noe. Clutch, brems og fotstøtten byttes ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.