RS2 replica Manifold - bolt on?

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd denne manifolden på UrS4? Hva må evt gjøres av modifikasjoner på downpipe/luftfilter etc? Flyttes plasseringen av turbo i forhold til original? Kan original turbo brukes?

Mao, erfaringer mottas med takk...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-S2-S4-S6-RS2-TURBO-MANIFOLD-20V_W0QQitemZ190170805378QQihZ009QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe denne til deg sannsynligvis for en litt billigere penge enn den RS2 replikaen.

Desverre så aner jeg ingenting om kvaliteten da jeg aldri har hatt en i hånda, men har du eller noen andre lyst å prøve så setter jeg pris på det.

Audi S2 S4 RS2 turbo manifold 2.2L K26 flange T304

Detailed Selling Lead Description

Model Number: SM1-018

Product Name: SP-2 Exhaust Manifold AUDI,K26 flange

1) High performance TURBO MANIFOLD

2) Uses Stainless Steel material

3) CNC flange

4) Mirror polished TURBO MANIFOLD

5) Accept customized orders to meet your specific requirements

6) samples can be arranged 10 days after your confirm

SM1-018 SP-2 Exhaust Manifold .JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenke meg å prøve en sånn jeg. til rette prisen da. bolt on på 3b ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sender deg en PM når jeg får vite frakten fra produsent. De har forresten til diverse andre biler og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen prøvd denne manifolden på UrS4? Hva må evt gjøres av modifikasjoner på downpipe/luftfilter etc? Flyttes plasseringen av turbo i forhold til original? Kan original turbo brukes?

Mao, erfaringer mottas med takk...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-S2-S4-S6-RS2-TURBO-MANIFOLD-20V_W0QQitemZ190170805378QQihZ009QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

skal vel være bolt on den, trenger ikke flytte på noe som helst, bare og bytte ut med den gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenke meg å prøve en sånn jeg. til rette prisen da. bolt on på 3b ?

Dette er ikke bolt on. Må ha ny dp og lengere ledninger til olje og vann. Luftfilterboksen må også vekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sender deg en PM når jeg får vite frakten fra produsent. De har forresten til diverse andre biler og.

Pris på dette grenrøret da? OM det skulle sprekke så er det jo sveiset i rørdeler og bend så det er vel ikke noe annet en sveisene som kan sprekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den mani'n finnes jo her til latterlige $159 :)

20v Turbo Manifold

Er det overhodet mulig at dette er noe bra kvalitet på? $159 ?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en annen sak... folk rapporterer jo at de sprekker som fy..

like greit å kjøpe noe som man vet fungerer over lengre tid:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det ryktet så gidder jeg ikke å bestille vareprøve heller.. case closed. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en annen sak... folk rapporterer jo at de sprekker som fy..

like greit å kjøpe noe som man vet fungerer over lengre tid:)

Som tatt opp mange ganger før, de kjører vel med støttestag ALLE sammen som sier at de sprekker? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tatt opp mange ganger før, de kjører vel med støttestag ALLE sammen som sier at de sprekker? :P

Som svart flere ganger før, nei, men gidder du teste?

Ett mas, snekrer ferdig motoren, mapper til starten av sommeren, kjører avsted, blid og fornøyd ---------- til det sprekker, så står du der med skjegget i postkassa hele sommeren, fordi det tilfeldigvis da, omtrent, ikke lar seg kjøpe ett nytt grenrør, for man gidder ikke handle det samme skitet :D hele sommeren går, dumper nedi nytt grenrør i postkassa tidlig august, rekker typisk rudskogen treffet, men hele sesongen er føkka, med gjerne nybygget motor til "ett par hundringser" som man har brukt "ett par kvarter" på..

BTDT, Enkelt regnestykke, gi faen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.