#1 Skrevet November 15, 2007 Finnes det og funker det?? fikk pris på 2200kr hos møller inkl rabb i dag!!!!!! my god! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2007 jeg kjører no på den.. du ser no kor godt den virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2007 meeeeeeeeeeeeeeen det kan vel være andre ting med din??????? eller har du hørt om andre som har samme prob? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2007 jeg har kjørt med biltema lambda i 2 år, ingen problemer og bilen bruker i underkant av 0,7 l/m i snitt, enda mindre på langkjøring.. absolutt verdt å prøve sammenlignet mot kjøp av orginal til 2200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2007 Jeg prøvde meg for noen år siden med biltema-lambda på en Volvo 850 2.5SE. Fungerte definitivt ikke! Sjekk http://www.autohausaz.com Da får du original vare til bedre pris enn Møller, selv med moms og frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2007 jeg har kjørt med biltema lambda i 2 år, ingen problemer og bilen bruker i underkant av 0,7 l/m i snitt, enda mindre på langkjøring.. absolutt verdt å prøve sammenlignet mot kjøp av orginal til 2200,- tror jeg gjør et forsøk jeg! kan ikke bli verre en bilen er no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2007 Har brukt Biltema lambda på flere G60 jeg, det går fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2007 Jeg hadde en biltema lambda på min g60 - varte 2 uker. Men det er nok verd førsøket ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2007 jeg har kjørt med biltema lambda i 2 år, ingen problemer og bilen bruker i underkant av 0,7 l/m i snitt, enda mindre på langkjøring.. absolutt verdt å prøve sammenlignet mot kjøp av orginal til 2200,- 0.7l per mil? Er dette i følge kjørecomputeren eller regner du ut etter du har fylt tanken? Trimmet eller orginal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2007 Jeg hadde en biltema lambda på min g60 - varte 2 uker. Men det er nok verd førsøket ja.. Hadde omtrent samme erfaringen på G40'n, nå har jeg Bosch lambda...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2007 Tror ikke det er så dumt å kjøpe en skikkelig lambda,slik som Frode sier her. Den styrer jo så og si hele motoren kan du si. Og i stedet for å kjøpe en fra Biltema som kansje holder så er det "best" å gi litt extra for den. Kjøp gjerne fra utlandet. Harlad Soia skriver han har kjørt lenge på Biltema lambda, så man vet jo aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2007 styr unna biltema lambda, umulig å få bra kontakt ved lodding på org kontakt osv.. ser at den ikke jobber som den skal i vagcom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2007 Kjørt med Biltema Lambda på en modifisert s4-motor i 2 år nå. Bredbåndslambda viser ok verdier. Vet mange andre som kjører med denne også...ingen problem som jeg har hørt. Syns det høres drøyt ut med 2000,- osv for en slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...