#1 Skrevet November 15, 2007 Jeg og broderen sto lenge og stusset på hva denne "torpedoen" ved siden av grøftelyset på passasjersiden var når vi var på messen. Kan noen fortelle meg hva det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2007 Det er nok noe som måler avstand til bil foran. Har lest et sted om den avanserte teknologien på A4 b8... Finner den bare ikke nå. Fant noe på audi.no: Adaptive cruise control Regulerer automatisk avstanden til kjøretøyet foran deg. Hvis bilen foran senker hastigheten, senker systemet også hastigheten på din bil. Hvis bilen foran deg plutselig bremser ned, varsler systemet først føreren med et lydsignal. Hvis føreren ikke reagerer, trykkes så bremsen kort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2007 Aha, fint var det iallefall ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2007 Aha, fint var det iallefall ikke. Kjøper du bare uten cruise kontroll Må jo plassere den en eller annen plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2007 Kjøper du bare uten cruise kontroll Ikke nødvendigvis uten cruise, men uten adaptiv cruise kontroll, vanlig cruise har ikke den radaren foran. Jeg er forøvrig uenig i at det var stygt, synes det var en litt tøff detalj jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2007 hva med å kjøpe et likt deksel fra en engelsk A4, om de har på andre siden, så får man på begge sider:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2007 hva med å kjøpe et likt deksel fra en engelsk A4, om de har på andre siden, så får man på begge sider:) Hehe, ingen dum idè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2007 hva med å kjøpe et likt deksel fra en engelsk A4, om de har på andre siden, så får man på begge sider:) Da funker nok ikke denne måleren. Men de kunne nå bare satt den en litt mer diskre plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2007 Da funker nok ikke denne måleren.Om man ikke kobler seg på noe, men kun monterer deksel med hull, ser jeg ikke helt hvorfor den originale funksjonen ikke skulle fungere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2007 Om man ikke kobler seg på noe, men kun monterer deksel med hull, ser jeg ikke helt hvorfor den originale funksjonen ikke skulle fungere.. var det jeg tenkte. kun et "dummy" deksel , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2007 Ikke nødvendigvis uten cruise, men uten adaptiv cruise kontroll, vanlig cruise har ikke den radaren foran. Jeg er forøvrig uenig i at det var stygt, synes det var en litt tøff detalj jeg. Stikkordet er symmetri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2007 Ikke så gæli det der da, selv om jeg også irriterer meg over symetrien. Enda ikke tilgitt BMW hva de gjorde når de bare borra ett hull i fangeren forran på CSL'n. Likevell var dette en bedre løsning enn hvordan Volvo har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2007 Feil , det er lane assist. Om du kommer over hvitstripa vil den styre bilen inn på veien igjen. Det var ihvertfall hva de sa på messen at bilen hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2007 Stikkordet er symmetri. Jada, skjønner det, generelt så er det penere når ting er symmetrisk, men trenger ikke å være stygt for det og det er ikke alltid praktisk teknisk sett (A6 har radaren i midten). Du har vel ratt på begge sider i bilen du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2007 Du har vel ratt på begge sider i bilen du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 17, 2007 Feil , det er lane assist. Om du kommer over hvitstripa vil den styre bilen inn på veien igjen. Det var ihvertfall hva de sa på messen at bilen hadde Den hadde begge deler men den i fronten er til adaptiv cruise,samme delen på Q7`en som sto ved siden av da systemet er hentet fra Q7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 17, 2007 Jada, skjønner det, generelt så er det penere når ting er symmetrisk, men trenger ikke å være stygt for det og det er ikke alltid praktisk teknisk sett (A6 har radaren i midten). Du har vel ratt på begge sider i bilen du da? Snakker om eksteriør da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...