konversjon fra vanlig font til gt/gti golf 5

Anbefalte innlegg

heisan, jeg lurer på en ting som kansje noen kan hjelpe meg med,, jeg skal kjøpe meg en gt/gti front på min golf 5 tdi på vw forhandler, så det jeg lurer på, må jeg ha nye grøftelys også eller passer mine grøftelys på gt/gti fronten?har også lyst på sånn chrome ramme, men tar jeg den fra jetta? koster sikkert noe voldsomt,?kostet 6500 til r32, va mener folk med att gt fronten må tilpasses litt, er d mye peis for å få på fronten? regna på gt/GTI fronten idag med forhandler, og kom til 4500,- uten chrome rammen, men jeg vet ikke helt hvor mange deler jeg må ha? noen som gidder og fortelle meg?:) har lyst å få beatilt alt rett første gang, da dette er tysklads deler, en uke vent..:)

å en ting til, skal jeg velge gt grillene, eller gti grillene?

mvh marius løseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har svart deg på tråden min,, jeg mener helt klart gt rillene.. Gti vil du se rett inn i all ting bak grillen,, med mindre du bytter hele rammen som Hoved lykter / kjøler og div sitter,, da kommer fronten opp i mot 10k,, men det går såvidt uten og skifte den,,;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger noen tips hær, om noen gidder å hjelpe meg,, jeg har sotte utalige timer og sett etter styling til min golf,, jeg skal til drammen å hente bilen nå til helgen, og jeg klør i fingra til å bynne å gjør noe,:) har fått til nå: justerbart,baklykter, speil, lykte spoilere, caracter vinge,svarte blink i speil,, Men jeg er så usikker på hvilken sideskjørt jeg skal kjøpe?, og hvilken bak fanger/ leppe jeg skal ha?, har veldi lyst på dobbel eksos og den caraktere leppa, men bilen min har 4 motion og da finner ikke jeg dobbel eksos til denne:( noe som har noen tips til hva jeg kan/burde velge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp votex sin gti bakfanger,, så lar du resten være,, du har jo to grove diesel potter ved siden av hverandre,, ;)

Mitt forslag,, synes det er pent nok..:) evnt. sette på noen RF endestusser,, som går ned i bakken.....;);)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka full prisen på votex front side og bak idag,, koster 16123,- for hele pakken.. hadde lyst på r32 sideskjørt, men da måtte jeg borre 9 hull i bilen, men kansje d er like fine votex orginal skjørt..hmmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.