#1 Skrevet November 15, 2007 :tilber:Helt rått: rock : Hvordan er dette å få godkjent i norge: bh : http://www.blocket.se/vi/14024833.htm?ca=7_s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2007 Hvis den er veteran så skulle vel egentlig ikke det være noe problem å få godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2007 det går jeg da ut ifra. er jo bygd på boble så helt rått hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 det går jeg da ut ifra. er jo bygd på boble så helt rått hvertfall! Det er vel en regel som sier at den skal være orginal selvom den er veteran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 får nok ikke det der godkjent, men tøft var det=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 Det er vel en regel som sier at den skal være orginal selvom den er veteran. Nå vil jeg si jeg er "litt" inn i rod miljøet da jeg kjenner endel folk som kjører og bygger rodder. Og INGEN av de har org biler. Men de er godkjente alle sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2007 du får vel ikke gokjent den så lenge det ikke er skjermer.. utenom dette pleier det å være pent lite som ikke blir godkjent.. men skjermer må man ha(hvertfall under godkjenning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2007 Nå vil jeg si jeg er "litt" inn i rod miljøet da jeg kjenner endel folk som kjører og bygger rodder. Og INGEN av de har org biler. Men de er godkjente alle sammen. mulig mulig:)bare noe jeg hørte av en som har tatt inn endel gamle mustanger,det var da snakk om en porsche 911 turbo som var bygget om fra 79 til 92 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...