Spørsmål etter EU-kontroll!

Anbefalte innlegg

Hei, som topic sier har jeg noen spørsmål som jeg kunne tenkt meg svar på. Var på EU på NAF i Trondheim idag med min "ny"innkjøpte Quattro. Gikk vel greit, men var noen ledd som måtte skiftes på. Noen som har sånn ETKA som kan hjelpe litt...???

Bil: 91 Audi 100Q c4 sedan

Dette skrev banditten på naf:

2.3 Stor slitasje i ytre endeledd: høyre side

5.2 Slitt bærekule: bakre venstre øvre ytre og bakre høyre øvre yttre

Var mer også, men det snakker vi ikke om..hehe:)

takker for alle forsøk på å gjøre meg klokere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det "bandittene" sier ifra om er at du har slakk i bla. styringen din som kan påvirke trafikksikkerheten til deg og andre, syntes ikke det er så ille men.

hva er det du lurer på? trenger du delenummere eller vet du ikke hva du skal kjøpe ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, gjerne delenr selvsagt om mulig! Men er det noe sted det lønner seg å kjøpe? Tror ikke de hadde alt på Mekonomen. Er det noe det lønner seg å kjøpe komplett? Hele sett?

Grunnen til at jeg brukte ordet banditt var vel at han hadde bare ei funksjonabel arm han som sjekka bilen. Imponert over det han fikk til med bare den dog. :)

Synes det er bra med disse kontrollene. Vet jo at de kan være av ymse kvalitet, men litt tryggere å ferdes rundt omkring når man vet at de fleste vi møter er i en viss forskriftsmessig stand!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er bære kule/armen du skal ha,lønner det seg kjøpe den på biltema,faktisk.. koster vel 400,- kr der,mot 1500-2000,- kr pr stk på mekonomen.. og ja jeg kjører på de,og hverken jeg eller noen andre som kjører med de har hatt noe problem så kvaliteten er bra. og det følger med nye foringer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.3 Stor slitasje i ytre endeledd: høyre side

endeledd er nr 3. vær klar over at det er to versoner av disse 18mm og 16mm, du finner ut av va du har ut ifra chassi nr

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A10Q/1991/119/52/1236494/#4

5.2 Slitt bærekule: bakre venstre øvre ytre og bakre høyre øvre yttre

tror de mener nr 1 hær

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A10Q/1991/119/53/1237018/#1

betaler vel 700 kr for disse på biltec hær i tromsø, vet ikke hvem som kan gi slik pris der du bor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.