#1 Skrevet November 15, 2007 Hei! Har et enkelt spørsmål ang. interiør belysningen til min A4 B5 `01 modell. Og spørsmålet lyder som følger: Hvilke typer pærer som sitter der? "Parklys pærer" eller " banan pærer"? Håper noen kan svare meg her: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2007 Min B5 har banan typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2007 Hvis du har avant, så er hvertfall pæren i baggasjeområdet av banantypen. midtlyset foran er bananpære, mens de på hver side foran er parklyspære. De på hver side bak hvis du har avant vet jeg ikke sikkert, mens om du har sedan er de til baksetet parklystype 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2007 Ah, tusen takk for svar folkens:) Så et spørsmål til : Er det 36 eller 41mm bananpærer som brukes? Og om det er ba9s eller w5w sokkel på parklyspærene? Er forøvrig avant jeg har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...