#1 Skrevet November 15, 2007 Har folket noen gode bilder av denne bilen? Sitter kun med et par skarve bilder, og finner ikke andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2007 Eneste jeg har er dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 Vet forøvrig om dahlback-bildene, men tenkte bilder ut over dette (burde spesifisert i trådstarten ja.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2007 Her er et bilde. Gå inn på Leif Nilsen sin profil på gatebil.no så finner du noen flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2007 Krever vel strengt tatt at man er registrert Men ellers takk for bildet Henrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2007 Få fatt på KlubbDVD'n fra 2004, der får du se den i bra opptak i action, godlyden er der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2007 Har folket noen gode bilder av denne bilen? Har DVDen i hylla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2007 Den skulle jeg hatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2007 Her er hva jeg har klart å finne så langt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2007 her er etpar gamle bilder jeg fant fra klubbtreff 1999 tror jeg det var, sorry kvalitet, er scannede papir bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2008 Prøvd å søke litt på forumet, da jeg mener jeg så noe bilder fra Gatebil i mai (23-25 mai 2008) med denne bilen, bl.a. med bakluka åpen. Noen som har dette/disse bildene, eller andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...