#1 Skrevet November 16, 2007 Tipper dette er en morsom liten racer med så mye hester å sikkert et hinsides dreiemoment!!! http://www.youtube.com/watch?v=9BvjJjL7Z50&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 humor.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 Tror den sliter litt på røykgassmåling ved EU kontroll....he he 260 hester i den der må være syyykt. Den går innmari bra med 130! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2007 Kunne tenkt meg å sett oppsettet i motoren på denne... Frister å spytte i mere action i Leon' min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2007 Kunne tenkt meg å sett oppsettet i motoren på denne... Frister å spytte i mere action i Leon' min... Lystgass,propan,større turbo,kam,åpen eksos og custom tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2007 Tror den sliter litt på røykgassmåling ved EU kontroll....he he 260 hester i den der må være syyykt. Den går innmari bra med 130! 130 PD motoren er en frisk motor faktisk !! Å med det dobbelte i en så liten bil som Fabia må det være supermorro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2007 Åhhh.... Noe for Polo'en min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2007 noen som veit om de er reelt då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2007 noen som veit om de er reelt då? Ja hvorfor ikke ?? Propan å lystgass på diesel funker som bare det. Går en Dogde pickup her i byen med doble turboer og propan,går som et fly den bilen !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2007 Ja hvorfor ikke ?? Propan å lystgass på diesel funker som bare det. Går en Dogde pickup her i byen med doble turboer og propan,går som et fly den bilen !!!! Its real! Eieren av bilen er på et annet forum jeg er medlem av. briskoda.co.uk. Stor entusiasme rundt Skoda i uk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2007 Quote fra eier: Yes, it's mine. To try and cram down what I've done in a nutshell Begin with PD100 engine. Complete fabia vRS pd130 conversion Very big turbo from Allard Motor Company FMIC & EGR pipe from same place Big bore downpipe from same place, custom exhaust manifold 2.25" straight out exhaust Propane & Nitrous injection (propane 100% of the time, NOS for fun) Green filter & PD160 intake Remapping by Allard too. This is "essentially" it - and 260 is about the limit of stock injectors, even with my propane kit. Going to be sorting out the injectors soon though. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2007 respekt av den der, noen som veit ka nm han har? holder motoren då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...