Div spm rundt montering 10vt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal gå igang med å montere en 10vt motor i typ85 coupen min.

Motoren jeg har kjøpt er en turbokonvertert KH motor med s2 turbo. (ifølge forrige eier, da jeg ikke har fått undersøkt enda).

Det jeg lurer på da:

- Kan jeg bruke det ledningsnette til motoren som sitter der nå? Eller må jeg bytte? Hva Er egentlig forskjellen på dette og eventulet andre?

- Kan jeg bruke sammen k-jet som sitter der nå, fra 136 hk KV motor? (skal uansett shimses opp for høyre trykk til volvo bosch dyser)

 

Er det eneste jeg kommer på i farten:p

På forhånd tusen takk:)

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg skal gå igang med å montere en 10vt motor i typ85 coupen min.

Motoren jeg har kjøpt er en turbokonvertert KH motor med s2 turbo. (ifølge forrige eier, da jeg ikke har fått undersøkt enda).

Det jeg lurer på da:

- Kan jeg bruke det ledningsnette til motoren som sitter der nå? Eller må jeg bytte? Hva Er egentlig forskjellen på dette og eventulet andre?

- Kan jeg bruke sammen k-jet som sitter der nå, fra 136 hk KV motor? (skal uansett shimses opp for høyre trykk til volvo bosch dyser)

 

Er det eneste jeg kommer på i farten:p

På forhånd tusen takk:)

 

Jesper Graff

 

er en liten stund siden jeg demonterte min, men er ikke mye som er forskjellig fra 10v.

bensinpumpen holder lenge!

mener nettet fra 10 kan brukes på 10vt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en liten stund siden jeg demonterte min, men er ikke mye som er forskjellig fra 10v.

bensinpumpen holder lenge!

mener nettet fra 10 kan brukes på 10vt

 

Ledningsnett med hjerne fra KV?

Hadde vært utrolig fint om det funka:p

 

Vet noen om orgial K-jet fra KV kan brukes da?

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsnett med hjerne fra KV?

Hadde vært utrolig fint om det funka:p

 

Vet noen om orgial K-jet fra KV kan brukes da?

 

Jesper Graff

 

fikk du ikke med komplett motor?

ledningsnettet fra KV kan brukes mener jeg ja.

er usikker på K-jeten. men motoren du har minner mye om mc motoren jeg hadde....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du ikke med komplett motor?

ledningsnettet fra KV kan brukes mener jeg ja.

er usikker på K-jeten. men motoren du har minner mye om mc motoren jeg hadde....

 

Fikk ikke med ledningsnett eller k-jet.

Du brukte både ledningsnett og hjerne fra KV på din MC da altså:)? Uten noen negative sider eller noe?:)

 

Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke med ledningsnett eller k-jet.

Du brukte både ledningsnett og hjerne fra KV på din MC da altså:)? Uten noen negative sider eller noe?:)

 

Jesper Graff

 

mener det ja. er jo ikke mange ledninger i motorrommet på en 10v:) du finner fort ut hvor ledningene skal!

k-jetten kan vel brukes, usikker på hvor mye bensin den leverer.... men det går nok bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det ja. er jo ikke mange ledninger i motorrommet på en 10v:) du finner fort ut hvor ledningene skal!

k-jetten kan vel brukes, usikker på hvor mye bensin den leverer.... men det går nok bra!

 

Da stoler jeg på deg:) Hehe:) Tusen takk:)

Og bruker både k-jet og hjerne fra KV.

Hvis det er noen som har noen innvendinger får dere bare poste her:)

 

Mvh Jesper Graff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal fungere fint:) Kaldstart, warm-up osv er så vidt jeg vet helt likt, så det er en smal sak, og siden du shimser så slipper du problemet med at k-jetten ifra KV gir for lite. Men såklart, det kan være lurt å ta visse forbehold. Kjør på, lykke til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.