#1 Skrevet November 16, 2007 Hei Jeg skal gå igang med å montere en 10vt motor i typ85 coupen min. Motoren jeg har kjøpt er en turbokonvertert KH motor med s2 turbo. (ifølge forrige eier, da jeg ikke har fått undersøkt enda). Det jeg lurer på da: - Kan jeg bruke det ledningsnette til motoren som sitter der nå? Eller må jeg bytte? Hva Er egentlig forskjellen på dette og eventulet andre? - Kan jeg bruke sammen k-jet som sitter der nå, fra 136 hk KV motor? (skal uansett shimses opp for høyre trykk til volvo bosch dyser) Er det eneste jeg kommer på i farten:p På forhånd tusen takk:) Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 HeiJeg skal gå igang med å montere en 10vt motor i typ85 coupen min. Motoren jeg har kjøpt er en turbokonvertert KH motor med s2 turbo. (ifølge forrige eier, da jeg ikke har fått undersøkt enda). Det jeg lurer på da: - Kan jeg bruke det ledningsnette til motoren som sitter der nå? Eller må jeg bytte? Hva Er egentlig forskjellen på dette og eventulet andre? - Kan jeg bruke sammen k-jet som sitter der nå, fra 136 hk KV motor? (skal uansett shimses opp for høyre trykk til volvo bosch dyser) Er det eneste jeg kommer på i farten:p På forhånd tusen takk:) Jesper Graff er en liten stund siden jeg demonterte min, men er ikke mye som er forskjellig fra 10v. bensinpumpen holder lenge! mener nettet fra 10 kan brukes på 10vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 er en liten stund siden jeg demonterte min, men er ikke mye som er forskjellig fra 10v.bensinpumpen holder lenge! mener nettet fra 10 kan brukes på 10vt Ledningsnett med hjerne fra KV? Hadde vært utrolig fint om det funka:p Vet noen om orgial K-jet fra KV kan brukes da? Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2007 Ledningsnett med hjerne fra KV?Hadde vært utrolig fint om det funka:p Vet noen om orgial K-jet fra KV kan brukes da? Jesper Graff fikk du ikke med komplett motor? ledningsnettet fra KV kan brukes mener jeg ja. er usikker på K-jeten. men motoren du har minner mye om mc motoren jeg hadde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2007 fikk du ikke med komplett motor?ledningsnettet fra KV kan brukes mener jeg ja. er usikker på K-jeten. men motoren du har minner mye om mc motoren jeg hadde.... Fikk ikke med ledningsnett eller k-jet. Du brukte både ledningsnett og hjerne fra KV på din MC da altså? Uten noen negative sider eller noe? Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2007 Fikk ikke med ledningsnett eller k-jet. Du brukte både ledningsnett og hjerne fra KV på din MC da altså? Uten noen negative sider eller noe? Jesper Graff mener det ja. er jo ikke mange ledninger i motorrommet på en 10v:) du finner fort ut hvor ledningene skal! k-jetten kan vel brukes, usikker på hvor mye bensin den leverer.... men det går nok bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2007 mener det ja. er jo ikke mange ledninger i motorrommet på en 10v:) du finner fort ut hvor ledningene skal!k-jetten kan vel brukes, usikker på hvor mye bensin den leverer.... men det går nok bra! Da stoler jeg på deg:) Hehe:) Tusen takk:) Og bruker både k-jet og hjerne fra KV. Hvis det er noen som har noen innvendinger får dere bare poste her:) Mvh Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2007 Det skal fungere fint:) Kaldstart, warm-up osv er så vidt jeg vet helt likt, så det er en smal sak, og siden du shimser så slipper du problemet med at k-jetten ifra KV gir for lite. Men såklart, det kan være lurt å ta visse forbehold. Kjør på, lykke til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...