#1 Skrevet November 16, 2007 Hei! Jeg bare lurte på om noe visste om en plass hvor jeg kunne kjøpt grøftelys til A4'en min. Jeg har lenge hatt lyst på det. Til nå er det ikke noe hull i de plastdelene nede på fronten, altså ikke plass til grøftelys. Lurte derfor på hvor jeg eventuelt kan få tak i dette, plastdeler med grøftelys i. på forhånd takk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 http://www.lltek.com/fog.htm her kan du få et sett med alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 Takker så meget! akkurat slike jeg var ute etter. Men er det noen norske leverandører som har slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2007 Eller enda bedre, de led-grøftelysene som er så utrolig-sinnsykt-enormt råe! ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...