#1 Skrevet November 16, 2007 OK! Treff nå på Søndag 18 november Bak Bunnpris Sluppen klokken 15.00! Møt opp! Æ å kjæm, hvis æ itj sovne av!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 OK! Treff nå på Søndag 18 november Bak Bunnpris Sluppen klokken 15.00! Møt opp! Æ å kjæm, hvis æ itj sovne av!!!! Skal forsøke å komme jeg og! Det ble snakket litt på forrige søndagstreff jeg var på, om å krype "innendørs" i parkeringshuset oppe ved det nye kjøpesenteret på City Syd....Er kanskje litt varmere/tørrere der, så kanskje det blir enda mer attraktivt å møte. Noen som har sjekket dette ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 jeg er med uansett hvor det er håper det dukker opp litt fler folk til samme tid enn på torsdag da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 Skal forsøke å komme jeg og! Det ble snakket litt på forrige søndagstreff jeg var på, om å krype "innendørs" i parkeringshuset oppe ved det nye kjøpesenteret på City Syd....Er kanskje litt varmere/tørrere der, så kanskje det blir enda mer attraktivt å møte. Noen som har sjekket dette ut? Under Storm-senteret du tenker på? Har vært der et par ganger, og det var både tørt og varmt der inne. God plass var det også siden nesten ingen pleier å parkere der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 Under Storm-senteret du tenker på?Har vært der et par ganger, og det var både tørt og varmt der inne. God plass var det også siden nesten ingen pleier å parkere der. Ja der var det! Vi snakket litt løst og fast om kanskje "noen" kunne finne ut hvem som eier stedet, og kontakte dem for å fortelle hvem vi er og hva vi gjør (lokallagsleder? ), for å få "tillatelse".. Er jo litt dumt å ta seg til rette hvis det bare blir bråk av det.. Vi vil jo ikke ha dårlig rykte på oss? Uansett så hadde det kanskje vært kjekt å ha et litt varmere sted å være i den kalde årstid.. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 Ja der var det! Vi snakket litt løst og fast om kanskje "noen" kunne finne ut hvem som eier stedet, og kontakte dem for å fortelle hvem vi er og hva vi gjør (lokallagsleder? ), for å få "tillatelse".. Er jo litt dumt å ta seg til rette hvis det bare blir bråk av det.. Vi vil jo ikke ha dårlig rykte på oss? Uansett så hadde det kanskje vært kjekt å ha et litt varmere sted å være i den kalde årstid.. Truls Hepp.. Nytt treffsted ble inspisert og godkjent av møtedeltakerene idag, så fremtidige treff legges nok hit. Varmt og fint, og ikke ett menneske å se.. McDonalds er jo i etasjen over, så det er gode sjangser for å finne seg matbit også. Garasjen er åpen fra 11-23, så kan ikke se problemet med at vi oppholder oss der. Det er jo en parkeringsgarasje, og så lenge vi ikke står i veien for noen eller lager opptøyer får vi neppe noen problemer med å stå der. Vi har ikke akkurat sendt søknad til bunnpris ved sluppen der vi pleier å ha treff, og har ikke hørt ett pip fra de de siste 4-5 åra vi har stått der. En BMW-klubb har også hatt treff i garasjen i det siste, og de har såvidt meg bekjent ikke fått noen klager de heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2007 Kjekt! Kunne dessverre ikke rekke møtet idag, ble kaffe og muffins med bruttern og famile som dukket opp.... Satses det på "nytt sted" neste gang? Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2007 Kom ikke jeg heller, det er jo mitt i Juling.....Julebordssesongen Men garasjen på StorM senteret høres ut som et flott tiltak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2007 hvem i styret er det som har en fetish for MacD ? hehe neida kjempe tiltak må bare se til å lese forumet og postene om møtene FØR de har vært framover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...