Lokallagtreff! 18 November

Anbefalte innlegg

OK! Treff nå på Søndag 18 november Bak Bunnpris Sluppen klokken 15.00! Møt opp! Æ å kjæm, hvis æ itj sovne av!!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK! Treff nå på Søndag 18 november Bak Bunnpris Sluppen klokken 15.00! Møt opp! Æ å kjæm, hvis æ itj sovne av!!!!:)

 

Skal forsøke å komme jeg og!

Det ble snakket litt på forrige søndagstreff jeg var på, om å krype "innendørs" i parkeringshuset oppe ved det nye kjøpesenteret på City Syd....Er kanskje litt varmere/tørrere der, så kanskje det blir enda mer attraktivt å møte. Noen som har sjekket dette ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med uansett hvor det er :) håper det dukker opp litt fler folk til samme tid enn på torsdag da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal forsøke å komme jeg og!

Det ble snakket litt på forrige søndagstreff jeg var på, om å krype "innendørs" i parkeringshuset oppe ved det nye kjøpesenteret på City Syd....Er kanskje litt varmere/tørrere der, så kanskje det blir enda mer attraktivt å møte. Noen som har sjekket dette ut?

 

Under Storm-senteret du tenker på?

Har vært der et par ganger, og det var både tørt og varmt der inne.

God plass var det også siden nesten ingen pleier å parkere der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under Storm-senteret du tenker på?

Har vært der et par ganger, og det var både tørt og varmt der inne.

God plass var det også siden nesten ingen pleier å parkere der.

 

Ja der var det! Vi snakket litt løst og fast om kanskje "noen" kunne finne ut hvem som eier stedet, og kontakte dem for å fortelle hvem vi er og hva vi gjør (lokallagsleder? ;)), for å få "tillatelse".. Er jo litt dumt å ta seg til rette hvis det bare blir bråk av det.. Vi vil jo ikke ha dårlig rykte på oss? :P

 

Uansett så hadde det kanskje vært kjekt å ha et litt varmere sted å være i den kalde årstid..

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der var det! Vi snakket litt løst og fast om kanskje "noen" kunne finne ut hvem som eier stedet, og kontakte dem for å fortelle hvem vi er og hva vi gjør (lokallagsleder? ;)), for å få "tillatelse".. Er jo litt dumt å ta seg til rette hvis det bare blir bråk av det.. Vi vil jo ikke ha dårlig rykte på oss? :P

 

Uansett så hadde det kanskje vært kjekt å ha et litt varmere sted å være i den kalde årstid..

 

Truls

 

Hepp..

 

Nytt treffsted ble inspisert og godkjent av møtedeltakerene idag, så fremtidige treff legges nok hit. Varmt og fint, og ikke ett menneske å se.. : klø : McDonalds er jo i etasjen over, så det er gode sjangser for å finne seg matbit også. Garasjen er åpen fra 11-23, så kan ikke se problemet med at vi oppholder oss der.

 

Det er jo en parkeringsgarasje, og så lenge vi ikke står i veien for noen eller lager opptøyer får vi neppe noen problemer med å stå der. Vi har ikke akkurat sendt søknad til bunnpris ved sluppen der vi pleier å ha treff, og har ikke hørt ett pip fra de de siste 4-5 åra vi har stått der. ;) En BMW-klubb har også hatt treff i garasjen i det siste, og de har såvidt meg bekjent ikke fått noen klager de heller..

 

DSC09735.jpg

 

DSC09748.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt!

Kunne dessverre ikke rekke møtet idag, ble kaffe og muffins med bruttern og famile som dukket opp....

Satses det på "nytt sted" neste gang?

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke jeg heller, det er jo mitt i Juling.....Julebordssesongen : do ::full:: trøtt ::venner:

 

Men garasjen på StorM senteret høres ut som et flott tiltak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem i styret er det som har en fetish for MacD ?

hehe neida kjempe tiltak :P

må bare se til å lese forumet og postene om møtene FØR de har vært framover : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.