#1 Skrevet November 16, 2007 noen som kan hjelpe meg med navn/type felg dette er???? gjerne en nettside som selger di oxo: smil : (beklager dårlig bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 Virker på meg som om det er Schmidt TH-line med lakkert senter. http://www.komplettradshop.de/alufelge/nr/2007-038-031 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 Får denne felgen med karbon senter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2007 Får denne felgen med karbon senter... Råe hjul, er vel noe søt pris på slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 takker for alle opplysninger får bare begynne og lete etter disse til min T-4 jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2007 Vet dessverre ikke pris, leste om disse i et blad jeg har liggende et sted... Tror de kostet ca 1000kr ekstra pr stk hvis man ville ha karbon senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2007 Er det faktisk karbon også ? eller look ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2007 Har lest begge deler... At det virkelig er karbon, men også at man får de lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2007 sjekket pris nå og ligger fra rundt 3000kr og oppover pr stk... litt dyrt det var da ikke karbon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2007 Er en tysker paa ebay.de som selger: http://cgi.ebay.de/SCHMIDT-FELGE-TUNING-FELGEN-TH-LINE-16-ZOLL-VARIABEL_W0QQitemZ110186855400QQihZ001QQcategoryZ9888QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem Leter etter samme felgene selv, men t0rr ikke bestille fra ebay tror jeg, pr0ver du f0rst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 24, 2007 sjekket pris nå og ligger fra rundt 3000kr og oppover pr stk... litt dyrt det var da ikke karbon... 3000 er da for hvilken dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 24, 2007 Er en tysker paa ebay.de som selger: http://cgi.ebay.de/SCHMIDT-FELGE-TUNING-FELGEN-TH-LINE-16-ZOLL-VARIABEL_W0QQitemZ110186855400QQihZ001QQcategoryZ9888QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem Leter etter samme felgene selv, men t0rr ikke bestille fra ebay tror jeg, pr0ver du f0rst? nå er jo tunershop en ganske annerkjent butikk da;) så er vel ikke så skummelt. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 24, 2007 Hvis ikke selger Daekimporten TH-line til en ganske så hyggelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2007 Finnes det 2 varianter av de felgene eller tar jeg helt feil: 2 delt http://www.komplettradshop.de/cgi-bin/shop.pl?t=temsearch-alufelgen&f=PRODUKT&c=Alufelge&f1=FELGENHERSTELLER&c1=Schmidt&f2=DESIGN&c2=TH-Line%202-teilig%20poliert%20mit%20radinox&sort=PREIS 3 delt http://www.komplettradshop.de/cgi-bin/shop.pl?t=temsearch-alufelgen&f=PRODUKT&c=Alufelge&f1=FELGENHERSTELLER&c1=Schmidt&f2=DESIGN&c2=TH-Line%203-teilig%20hochglanz%20poliert%20mit%20radinox&sort=PREIS Har litt vanskeligheter med aa se forskjell, men hva er disse da? http://cgi.ebay.de/SCHMIDT-FELGE-TUNING-FELGEN-TH-LINE-16-ZOLL-VARIABEL_W0QQitemZ110186855400QQihZ001QQcategoryZ9888QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2007 Hvis ikke selger Daekimporten TH-line til en ganske så hyggelig pris. Husker også at deakimporten.dk hadde hyggelige priser på Schmidt-felger. Etter oppgraderingen til nye nettsider ble også prisene justert. Ganske mye også faktisk. Det kan nevnes at de kan trekke fra dansk moms hvis du vil ta felgene til norge. Henter du de selv og tar sjansen på ikke å bli stoppet på grensa, kan du nok spare litt. På den lovlydige måten blir de ikke billigere enn hva du kan kjøpe de for på Quality-autoimport med klubbrabatt. Kjartan har også god kontakt med Volker selv, så der kan man få mye nyttig info. Finnes det 2 varianter av de felgene eller tar jeg helt feil: Alle TH-Lines i 16" og 17" er 2-delte. 13,14 og 15" er tredelte, men har ikke samme designet som de du postet over her. 18" er tredelte med len anelse annet design enn de har i 16-17" (Som en ser av bildet over). Tøffe hjul er det ihvertfall ingen tvil om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2007 ....Kjartan har også god kontakt med Volker selv, så der kan man få mye nyttig info. Volker er en kjernekar. Artig at han sa han snakket "litt" engelsk, men dro igang med oxford aksent. (ja, det er hårbøyle ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2007 Husker også at deakimporten.dk hadde hyggelige priser på Schmidt-felger. Etter oppgraderingen til nye nettsider ble også prisene justert. Ganske mye også faktisk. Det kan nevnes at de kan trekke fra dansk moms hvis du vil ta felgene til norge. Henter du de selv og tar sjansen på ikke å bli stoppet på grensa, kan du nok spare litt. På den lovlydige måten blir de ikke billigere enn hva du kan kjøpe de for på Quality-autoimport med klubbrabatt. Kjartan har også god kontakt med Volker selv, så der kan man få mye nyttig info. Alle TH-Lines i 16" og 17" er 2-delte. 13,14 og 15" er tredelte, men har ikke samme designet som de du postet over her. 18" er tredelte med len anelse annet design enn de har i 16-17" (Som en ser av bildet over). Tøffe hjul er det ihvertfall ingen tvil om Takker for info, mulig det blir en Danmarkstur paa meg etter jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...