#1 Skrevet November 16, 2007 har en a. 100tq typ44 som jeg gjerne skulle visst hvor mye den lader nå som chip og strammere wg fjør er montert. skulle også hatt noe som viste hvordan blandingsforhold er, vil unngå ødelagte stempler serru. noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 ingen som er int. i å forklare litt her? en liten pekepinn holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 blir det riktig å koble seg innpå slangen som går til hjernen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 slange til turbotrykksmåler skal til innsuget. Til blandinsforholdet trenger du en AFR måler. Eller bredbåndslambda. Lambda koster endel penger. 034 motorsport har et godt kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 slange til turbotrykksmåler skal til innsuget.Til blandinsforholdet trenger du en AFR måler. Eller bredbåndslambda. Lambda koster endel penger. 034 motorsport har et godt kit. hvordan kobles detta air/fuel ratio greiene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2007 hvordan kobles detta air/fuel ratio greiene da. Strøm + og - Og så innpå lamba'n. Jeg har en AFR måler med lamba om du vil kjøpe.. 500kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2007 Burde vel gå greit å koble turbotrykksmåleren inn på slangen til mapsensoren i hjernen å.. Mindre arbeid med trekking av slange da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2007 Burde vel gå greit å koble turbotrykksmåleren inn på slangen til mapsensoren i hjernen å.. Mindre arbeid med trekking av slange da:) var det jeg satset på hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2007 Strøm + og - Og så innpå lamba'n. Jeg har en AFR måler med lamba om du vil kjøpe.. 500kr.. du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2007 var det jeg satset på hehe Jeg kuttet av den som gikk inn på hjernen på min bil og satte inn t-stykket der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2007 AFR kobles innpå lamda, og pluss og minus. Trykkmåler skal ha pluss og minus til lys og trykk slange koblet til trykksiden av motoren. Eksempelvis slangen som går til hjernen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2007 Burde vel gå greit å koble turbotrykksmåleren inn på slangen til mapsensoren i hjernen å.. Mindre arbeid med trekking av slange da:) Nå vet ikke jeg hvordan det er på ande biler med slangen som skal gå til map sensoren på min Golf Mk3 skal være eksakt 1m. Dette for å forhindre for raskt signal og/eller for sent signal. Slik at hjernen ikke gjør galt med blandingsforhold osv. Arrester meg hvis jeg tar feil. Men ved å koble på ett T-stykke på den slangen vil ikke dette skape noe uønsket effekt? Jeg har ihvertfall hentet fra innsugs manifoilen på min. Litt mer kabel i motorom, men litt strips ordner så dette ligger pent buntet sammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2007 takker for alle svar. kjempefint altså. nå er det bare å gå te innkjøp av utsyr hehe. målere altså hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 17, 2007 Arrester meg hvis jeg tar feil. Leste en plass at noen hadde testet med slange på opptil 30 meter uten å merke forskjell i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2007 Leste en plass at noen hadde testet med slange på opptil 30 meter uten å merke forskjell i det heletatt. Hva hva slags bil? Mulig det ikke skal ha noe å si, men ihvertfall rart hvis det blir spesifisert at det skulle ha noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 17, 2007 trykk/vakuum beveger seg like fort uavhengig av bilmerke/modell. Men jeg garanterer ikke at det er sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 17, 2007 takker for alle svar. kjempefint altså. nå er det bare å gå te innkjøp av utsyr hehe. målere altså hehe Denne er tøff. Slik det er i mange 80-talls rallybiler! Får hos pedersens-racing. 52 mm måler fra -1,5 til +1,5 bar. 685kr;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 17, 2007 har koblet min rett før hjernen jeg.. Vet noen sier det er dumt, men har ikke merket noen ting... funker som f.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 18, 2007 blir det riktig å koble seg innpå slangen som går til hjernen???? Her er en tråd dette har vært drøftet før: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41994 Gir en viss ide om hva det dreier seg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 18, 2007 takker takker. skal nok få til detta uten noe prob nå heheh. kjempefint at folk kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...