#1 Skrevet November 17, 2007 Lurer på hvor folk skjuler balasterne sine til xenon? Har selv en b5 -97mod sedan, men sleit med og finne plass for 2stk balastere, og nå vurdere jeg og få tak i meg et sett til.. Mvh Geir N 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2007 Lurer på hvor folk skjuler balasterne sine til xenon? Har selv en b5 -97mod sedan, men sleit med og finne plass for 2stk balastere, og nå vurdere jeg og få tak i meg et sett til.. Mvh Geir N Har du facelift lykter? Er ballastene små nok så får du festet dem under selve lyktene og laget hullet rett opp i lykta omtrent.. Da blir alt skjult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2007 Har du facelift lykter? Er ballastene små nok så får du festet dem under selve lyktene og laget hullet rett opp i lykta omtrent.. Da blir alt skjult.. har facelift lykter ja..Er snakk om balasterne til settene Tom Are her på forumet selger, vet ikke hva du legger i småe, i å med at jeg kun har sett disse balasterne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 har facelift lykter ja..Er snakk om balasterne til settene Tom Are her på forumet selger, vet ikke hva du legger i småe, i å med at jeg kun har sett disse balasterne.. De 50w ballastene til tom are passer perfekt under lyktene iallefall.. Borre et hull i hver side på de kantene du ser når du ser under lykta og dra på en litt lang strips på hver side så sitter dem som bare det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 Se der ja,er vell der ballastene til org Xenon skal sitte på biler hvor dette er levert med det eller? PS: Kun få dager til jeg mottar ny ballast til deg Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2007 Se der ja,er vell der ballastene til org Xenon skal sitte på biler hvor dette er levert med det eller? PS: Kun få dager til jeg mottar ny ballast til deg Håkon. Ja er vel der de skal sitte, men skal vel være et deksel rundt da dem sikkert ikke er beregnet på å sitte "løst" rundt.. Supert! Synes det lyser bra nå og jeg da, men blir nok saker snart igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2007 De 50w ballastene til tom are passer perfekt under lyktene iallefall.. Borre et hull i hver side på de kantene du ser når du ser under lykta og dra på en litt lang strips på hver side så sitter dem som bare det.. ok, da får jeg evt prøve og montere det slikt jeg også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2007 De 50w ballastene til tom are passer perfekt under lyktene iallefall.. Borre et hull i hver side på de kantene du ser når du ser under lykta og dra på en litt lang strips på hver side så sitter dem som bare det.. Tengte litt angående denne plasseringen.. Med disse ledningene som følger med settet, så sliter nok jeg med lengden på ledningen fra relèt og bort til balasteren, klarer nok ikke og nå bort til balasteren, viss jeg skal "gjømme" den under lykten! Synes at ledningene var litt i korteste laget egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2007 Tengte litt angående denne plasseringen.. Med disse ledningene som følger med settet, så sliter nok jeg med lengden på ledningen fra relèt og bort til balasteren, klarer nok ikke og nå bort til balasteren, viss jeg skal "gjømme" den under lykten! Synes at ledningene var litt i korteste laget egentlig.. Jeg kutta ut rele, bare kuttet kablene og klemte på kabelsko og plugget dem rett fra strømmen inne i lykta som var fra gamle pæra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...