Markedsundersøkelse :) "Gjør det selv-kveld"

Anbefalte innlegg

"Gjør det selv-kveld"

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ønsker å lufte en ide. Hva hadde dere i Trondheims-området gjordt hvis vi hadde stilt våre lokaler til disposisjon en kveld i uka, slik at dere hadde kunnet stått her, helt gratis, og montert bilstereo, i deres egne biler, og spurt om tips og råd?

 

Dette er gjort i Oslo av Audio-Art med god respons så vi har lyst og få til dette iTrondheim også, få sammlet litt flere bilstereo

entusiaster, for vi tror det er mange av dem her.

 

Gi meg en Feedback her i tråden da om dette er noe interesse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gjør det selv-kveld"

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ønsker å lufte en ide. Hva hadde dere i Trondheims-området gjordt hvis vi hadde stilt våre lokaler til disposisjon en kveld i uka, slik at dere hadde kunnet stått her, helt gratis, og montert bilstereo, i deres egne biler, og spurt om tips og råd?

 

Dette er gjort i Oslo av Audio-Art med god respons så vi har lyst og få til dette iTrondheim også, få sammlet litt flere bilstereo

entusiaster, for vi tror det er mange av dem her.

 

Gi meg en Feedback her i tråden da om dette er noe interesse

 

Høres jo ut som en glimrende idè, i å med at man kan montere og styre på innendørs, samt at det befinner seg folk som man kan rådføre seg med irundt seg!

 

Har selv ikke så mye peiling på bilsterio, men tror nok jeg ville benyttet meg av et slik tilbud!

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en kjempe ide:)

Få råd å tips fra folk som kan det!: rock :

Kommer jeg hvis dere får det til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger å mekke hull og kasse til høytalere i døra :) genialt med en plass innomhus å være, samt proff-vill-leding xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette lokker! Skal lage ny en-subs kasse og hvis det har vært mulig å stå inne istedet for kjelleren som er litt kaldere, hadde det vært kuuult da! Åpen for dette forslaget!! Count me in!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kan være av interesse da jeg skal oppgradere spilleren og kanche høytalerene i dørene om jeg finnner noe til en bra pris ;)

kom med dato og tid så kommer jeg nok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.