#1 Skrevet November 17, 2007 Hei Da jeg har planer om å bytte til weber forgasser, trenger en god how-to for å gjøre dette. Fra punkt til punkt. Har funnet en på ebay som jeg har tenkt på å kjøpe, men som sagt så trengs det guide på det for meg alt fra verktøy til deler som trengs foruten det som følger med i pakken til weber'n. Golf 2 88 mod 1.6 automat Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2007 Hvilken Weber snakker du om da? Weber har mange forskjellige gassere. Har prøvd Weber 32/36 DGV på min bil (fungerer supert). Litt om dette HER. Er en her på forumet som skal selge en slik gasser, da med ferdig tilpasset innsug. Har stått på en Golf 1.6. Tror det er Kim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2007 Hei Takker for tipset, pm sendt til Kim. Det var visst en weber 32/34 som er anbefalt til min bil. med manuel choke. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 Weber DMTL da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2007 Hei som det er anbefalt i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100377&highlight=weber+32%2F34 frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...