#1 Skrevet November 17, 2007 Heisann. Tenkte bare å lufte denne før jeg begynner evt å klage til Vw eller verkstedet jeg fikk arbeidet utført hos. Saken: En Polo 6n2 2001 modell , med et varig problem med lys i displayet. Får ofte opp at abs er noe feil med og den varsel lampa (!) . Første gang var like etter min bestemor kjøpte den i 2003-2004 tror jeg, fikk den da inn og de fikk ikke ordnet det, for det kom og gikk hele tiden. Bestemor gikk vekk , og jeg overtok bilen . Første gang jeg merka det var på vei hjem fra trondheim 2006 , leverte den så inn og betalte 15 tusen i kostnader for et eller aent styreenhet som de mente det var. Få måneder senere skjedde det igjen, lyste å ulte når jeg starta, inn iigjen. Da ordna de det gratis , ett eller annet med det de instalerte forrige gang. Alt i orden. Få uker senere inn igjen, ny feil men ikke på samme ting sa de , 5 tusen i reprasjoner . Så det jeg egentlig lurer på , bør jeg klage på dette ? Jeg forstår jo at det ikke er lett for dem å vite hva som er problemet , men det går jo en grense ? De kan jo si hva som helst er galt hver gang, å vi ender opp me å betale. På få mnd har vi hatt nesten 30 tusen i utgifter på denne relativt nye poloen. Bør vi klage på arbeidet eller er dette noe jeg bare må leve med ? ? Mvh Ole Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2007 klag!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2007 Minner om A3en jeg hadde før. Ordnet seg til slutt, etter noen mnd med nudler til middag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2007 klag!!!! Hvis du ikke har noe mere vettug å skrive en det her så la være å skrive noe. Heisann. Tenkte bare å lufte denne før jeg begynner evt å klage til Vw eller verkstedet jeg fikk arbeidet utført hos. Saken: En Polo 6n2 2001 modell , med et varig problem med lys i displayet. Får ofte opp at abs er noe feil med og den varsel lampa (!) . Første gang var like etter min bestemor kjøpte den i 2003-2004 tror jeg, fikk den da inn og de fikk ikke ordnet det, for det kom og gikk hele tiden. Bestemor gikk vekk , og jeg overtok bilen . Første gang jeg merka det var på vei hjem fra trondheim 2006 , leverte den så inn og betalte 15 tusen i kostnader for et eller aent styreenhet som de mente det var. Få måneder senere skjedde det igjen, lyste å ulte når jeg starta, inn iigjen. Da ordna de det gratis , ett eller annet med det de instalerte forrige gang. Alt i orden. Få uker senere inn igjen, ny feil men ikke på samme ting sa de , 5 tusen i reprasjoner . Så det jeg egentlig lurer på , bør jeg klage på dette ? Jeg forstår jo at det ikke er lett for dem å vite hva som er problemet , men det går jo en grense ? De kan jo si hva som helst er galt hver gang, å vi ender opp me å betale. På få mnd har vi hatt nesten 30 tusen i utgifter på denne relativt nye poloen. Bør vi klage på arbeidet eller er dette noe jeg bare må leve med ? ? Mvh Ole Marius Du har vel fakturan du betalte? Der står det i allefall hva dem har utført. Du bør vel utdype deg litt i hva dem har gjort og ikke gjort? Letter å hjelpe deg hvis du skriver hva som står på faktura. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2007 Hvis du ikke har noe mere vettug å skrive en det her så la være å skrive noe. hvem er du til og bedømme hva som er vettug!?når noen spør om dem burde klage,og jeg mener han har grunn til det,og skriver "klag",så ser jeg ikke noen grunn til at du skal bry hue ditt med det!!! lykke til ole marius! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...