#1 Skrevet November 17, 2007 hei.. Er det mulighet med vagcom å fikse slik at spredere og parklys skrur seg på istedet for vanlige kjørelys når man starter bilen? mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2007 Ja det skal være mulig - prøv canadisk lysinstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 hei.. Er det mulighet med vagcom å fikse slik at spredere og parklys skrur seg på istedet for vanlige kjørelys når man starter bilen? mvh Terje Kommer helt an på hva slags bil det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2007 Kommer helt an på hva slags bil det er snakk om. Kan man det på en 8E?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2007 Kommer helt an på hva slags bil det er snakk om. en passat 3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 Både Passat 3bg og Audi a4 8e skal fungere ut fra hva jeg har fått med meg. Canadiske lysinstillinger er stikkordet. B7 med bi xenon går derimot ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2007 Både Passat 3bg og Audi a4 8e skal fungere ut fra hva jeg har fått med meg. Canadiske lysinstillinger er stikkordet. B7 med bi xenon går derimot ikke Jeg har bixenon da.. men ikke no audi, dog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2007 Passaten din har mye bedre el system en 07 mod audi.. nye a4 b8 som kommer neste år har samme el system som din. ( i følge en møller ansatt) Det skal gå på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2007 Passaten din har mye bedre el system en 07 mod audi.. nye a4 b8 som kommer neste år har samme el system som din. ( i følge en møller ansatt) Det skal gå på din. knall Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2008 Noen som har vag-com i asker eller i nærheten som kan hjelpe meg med å få "canadisk" lysinnstilling på min bil? Send PM eller sms på 91393018 om noen har mulighet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2009 rettelse. dette går ikke på passat 3bg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2009 Det er riktig da du fysisk må koble ledninger for å få automatisk kjørelys om du ikkje har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 11, 2009 stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...