Bytte kanal på coupe typ85

Anbefalte innlegg

Er det noen som har byttet kanal på typ85 coupe? Er det mye jobb og er det vanskelig? Ser ut som jeg må bytte begge på min bil:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk ikke så veldi mye jobb. Er helt overkommelig. Tar derimot litt tid og hvis det skal bli bra er det viktig at sveisingen blir tett. Det er noen forsterkninger inni kanalen som du må ta hensyn til, bla jekkfester og der b-stolpen kommer ned samt fremst i kanalen.

 

Er du sikker på at du må bytte hele kanalen?:)

 

Hvis du ser i prosjekttråden min så ser du at jeg har byttet store deler av begge kanalene og der ser du også noen av forsterkningene som du må ta hensyn til og få på plass igjen. Ikke skjær ut mere en høyst nødvendig:)

 

Lykke til! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer meg kanskje med å bytte halve bak på høyre side og halve foran på venstre side. Hvor fikk du tak i kanal? Ser de har det hos Veng, men er 2 dagers bestillingstid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig gammel tråd, jeg vet. Men husker du hva det ble til med Ørjan? Hadde han noe brukt eller viste han om noen alternativer?

 

Jeg prøver å få tak i to kanaler til coupe nå og Veng har kun til sedan. Jeg er klar over at jeg kan bruke deler av 4-dørs kanalen men vil helst ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver å få tak i to kanaler til coupe nå og Veng har kun til sedan. Jeg er klar over at jeg kan bruke deler av 4-dørs kanalen men vil helst ikke det.

 

Vet ikke om Veng har til 2-dørs sedan, men i tilfelle så er denne identisk som Coupe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg er klar over det, men Veng har ikke til 2-dørs heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.