#1 Skrevet November 17, 2007 Prøvde å søke litt rundt, men fant ikke noe svar. Lyset i bagasjerommet kommer ikke på automatisk når man åpner døren lengre, og jeg må nå slå det på og av manuelt for å finne fram. Spørsmålet er altså hvor trykkbryteren eller hva som styrer dette står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2007 Jeg har litt problemer med det lyset bak i min og.. men hos meg ligger problemet i bryteren på selve lyset! Den er veldig løs og skrur av og til på lyset selv bare pga. vibrasjonene som kommer når jeg smeller luka igjen. Og den skrur som regel ikke på lyset når jeg åpner luka uten av jeg kakker litt i den. Har du evt. prøvd å rikla på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 Sjekk også kablene inn/ut av bakluka der de går i gummigjennomføringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2007 Hvor står bryteren som merker om døra er igjen eller åpen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2007 Den står så vidt jeg husker på den ene (eller begge?) låskassen. Det er ingen 'åpen' kontakt som på 'alle' andre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2007 Det med kablene i gummioverføringa til bakluka bør også sjekkes ja! hos meg var det 5 kabler som var såpass ødelagte av de gnissa mot hverandre og 2 som var helt av. Bytta like godt alle sammen i fjor! Fra nå av skal det smøres regelmessig i den overføringa hos meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...