#1 Skrevet September 7, 2004 Hvordan kan jeg skjekke om coilen er død, eller om den ikke får strøm? Jeg har målt mellom stift 1 og 15 og fått 1 ohm og i mellom 1 og der pluggkabelen sitter og fått 7,2 der... er den ødelagt? -kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2004 Vet ikke hvilket tenningssystem du har, men på min A100 C4 skal det være 0,5 - 1,5 ohm på primærviklingen og 5 - 9 kohm på sekundærviklingen. Det skal være det samme for AAE, ACE, ABK, AAD og AAR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2004 kom på en ting til... Kan den ha blitt ødelagt av at jeg kjørte kabelen ut av coilen rett i jord mens jeg målte på kaldstartsventilen? Det sto at jeg skulle gjøre det i hayness boka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Kjell Bøe kom på en ting til... Kan den ha blitt ødelagt av at jeg kjørte kabelen ut av coilen rett i jord mens jeg målte på kaldstartsventilen? Det sto at jeg skulle gjøre det i hayness boka... Det skal den tåle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2004 men om den var på kanten av stupet så kan den ha gått med? (syntes nemmelig ikke at det var så bra gnist i forhold til andre biler jeg har...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2004 Vet noen om jeg kan tvangskjøre coilen på noe vis for og se om den fungerer? jeg tenker da på hvor jeg skal koble inn + og - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2004 Tror ikke det er så enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...