#1 Skrevet November 17, 2007 Hei folkens, Noen som vet om det er mye arbeid å skifte pære i kurvelys på -02 Passat 3BG ? Jeg har ikke sett på det selv ennå men regner kanskje med noen her har Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2007 Hei folkens, Noen som vet om det er mye arbeid å skifte pære i kurvelys på -02 Passat 3BG ? Jeg har ikke sett på det selv ennå men regner kanskje med noen her har Øystein Veldig enkelt. Napper ut det gitteret som sitter rundt lykten. Skru så lykten løs (sitter med 2 vanlige stjerneskruer om ikke jeg husker helt feil) så er det bare og bytte pæren og motsatt vei tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 Veldig enkelt.Napper ut det gitteret som sitter rundt lykten. Skru så lykten løs (sitter med 2 vanlige stjerneskruer om ikke jeg husker helt feil) så er det bare og bytte pæren og motsatt vei tilbake Takk for det, gjør et forsøk i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...