Anbefalte innlegg

Måtte bare ta noen bilder av bilen nå som den er nypolert og blank.. Er ingen god fotograf, har ingen rå bil og ikke noe heftig kamera, men nå har jeg da ihvertfall bilder av bilen på pc'en.. :D

..og det er kanskje håp om at de orange blinklysene blir byttet ut med hvite etter hvert og at baklyktene blir helrøde. ("V8-lykter")

front2.jpg

bak.jpg

side.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Looking guuud :D

Det blir din Audi nr. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt noen biler, men denne er hverken belånt eller utgammel, det er jo positivt.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjøpt bil nå igjen? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten består, men jeg må kjøre ca. 45-50 mil i uka til/fra skole, da er det greit med noe med litt mer komfort og som man ikke akkurat kan høre at ruster.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har glemt å sladde skiltene!

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. ut på jordet til fattern-bon.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva måtte du gå ned til for 200en? svar på pm hvis det er så lavt at du ikke vil si det ofentlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lar være å sladde skilter på trass siden jeg ikke ser noe poeng med det.. :D

Når det gjelder 200'en - jeg fikk 80k for den. I god stand med mye nytt, men telleren hadde såvidt vippet over de "magiske" 300000 km.. Det var uten noen spesielle felger, bare vanlige 15" med standarddimensjon, ikke med S4-setene heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Jeg lar være å sladde skilter på trass siden jeg ikke ser noe poeng med det.. :D

Når det gjelder 200'en - jeg fikk 80k for den. I god stand med mye nytt, men telleren hadde såvidt vippet over de "magiske" 300000 km.. Det var uten noen spesielle felger, bare vanlige 15" med standarddimensjon, ikke med S4-setene heller.

Trodde det "magiske" var 200k jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo snakk om biler på snart 15 år, de aller fleste med normal bruk for en bil i den klassen har jo passert 200000 for lengst.. Men når bilen kommer over 300000 er det mange som blir litt skeptiske..

Audien jeg har nå er faktisk den første bilen jeg har som har gått under 250000 km.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en pen Typ44 100. Skal love deg at den blir enda penere med hvite blinkers og V8'er baklamper.

Men har du glemt plastfornyer på grillen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt på plastfornyer på grillen, men jeg tror bilen kan ha vært litt kræsjet i fronten en gang, egentlig skulle den bilen etter utstyrskodene ha lyktespylere og tåkelys, jeg har beholderen til lyktespylerne også, men fangeren har ingen av delene. I tillegg er grillen fra en eldre modell - det er ikke kromlister oppe og nede på den, bare lakkert i en slags sølvfarge. Uansett skjønner jeg ikke hvorfor grillen ser sånn ut på bildene, for den er mye svartere i virkeligheten.. :D

Hvem er det som skaffer hvite blinklys utenom NBS da? Der handler jeg av prinsipp ikke lenger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.