#1 Skrevet November 18, 2007 Har skiftet fra sommerhjul til vinterhjul på min A4. Får opp hele tiden feilmelding i FIS om at den ikke klarer å registrere noe dekktrykk. Har tidligere sett at dette kan deaktiveres i menyen, men på min A4 går dette ikke an. Begynner å bli rimelig lei at dette ikonet og "pipelyden" kommer hver ganger jeg starter bilen. Noen måte å få fjernet dette? eller må jeg gå til innkjøp av trykksensorer til vinterhjulene også?. Kan det evt. være mulig å endre instillinger med VAGCOM slik at menyvalget om og aktivere/deaktivere ville bli gjort tilgjengelig i menyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 Jeg har samme problemet. Har vært hos et Audi verksted som ikke klarte å programmere det bort. Har hørt med at annet som trodde de skulle klare det, men var ikke sikre. De skulle ha 3000 for jobben uten å garantere at de fikk det til.... Det å da være noen her som har peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 -> Kanal 61 (Indbygningsliste Databus-Komfort) +00001 = Elektronisk Centralelektrik (ILM - Standard) +00002 = Komfortsystem (ZKE - Standard) +00064 = Anhænger (Ekstraudstyr) +00128 = Kaleche (Serie ved Cabrio) +00256 = Instrument (Standard) +00512 = Dæktrykkontrol (Ekstraudstyr) +01024 = Ratstammemodul (Standard) +02048 = Klimaanlæg (Standard) +32768 = Kabinevarmer (Ekstraudstyr) prøv å ta bort 512 i kanal 61 dere... Det er en b6 eller b7 dere har, sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2007 ^går det på Q7 og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2007 vet ikke, openobd.org har ingen info der gitt. hvis du logger inn på 9 central elektronikk og ser i kanal 61, står det noe der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2007 500 kroner til vedkommende som kan hjelpe meg med dette! :-) Har en 2007 A4 1,9 TDI! Mail meg på pak@skill.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2007 500 kroner til vedkommende som kan hjelpe meg med dette! :-)Har en 2007 A4 1,9 TDI! Mail meg på pak@skill.no Hvor i verden bor du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2007 Moss :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2009 Bumper denne jeg.... Har en kamerat med 2007' TT som irriterer seg veldig over melding i FIS... Mulig å deaktivere med Vagcom? Møller skulle ha 1 times jobb jobb for å omprogrammere, da er det vel nesten billigere å kjøpe vagcom selv så kan man aktivere igjen da det er på tide å sette på de originale sommerfelgene som har sensor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2009 ross-tech link sjekk linken, siden det er 2007 modell regner jeg med at det er denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...