#1 Skrevet November 18, 2007 Som tittel sier, hvilken felg er dette? Vet det er ATS, men hvilken modell? Har prøvd å lete på nettet, men finner ikke noe informasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2007 sorry å måtte skuffe deg, men dette er nok felgene som kom med opel omega evo 500;) så å få tak i noe sånnt er nok letter sagt en gjort, kanskje de selges hos opel enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2007 Bare lurte hvilke det var, siden det er vinterfelgene som står på bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2007 Bare lurte hvilke det var, siden det er vinterfelgene som står på bilen min hehe, okay, kanskje det er skjelden vare du har da? ikke vet jeg, aldri sett de felgene før jeg så, faktisk ganske tøffe egentlig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 hehe, okay, kanskje det er skjelden vare du har da? ikke vet jeg, aldri sett de felgene før jeg så, faktisk ganske tøffe egentlig;) Aner ikke, siden de fulgte med bilen når jeg kjøpte den Men jeg liker de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...