#1 Skrevet November 18, 2007 Har kjøpt ny lamda til min g60! men den gamle i bilen har 4 ledninger mens den nye har bare 3 ledninger! 2 hvite og 1 svart. noen som vet hvordan denne skal kobles??? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2007 Da har du nok kjøpt feil lambda. Hvis dette er en slik Biltema-lambda, så finnes det en som har 4 ledninger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 ja er 4 på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2007 Den er kjøpt på Meca. Står et nr på den 0 258 985 502 ,men det stemmer ikke med org vw nr iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2007 Er skille på G60 rundt 90/91 en gang, da er kat og lambda forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 Noen som har koblings skjema til dinna driten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2007 Ser på mekonomen si side at det er 3 ledninger fram til sent 91 og 4 ledninger fra 91- begge 2 med stikker! Ser også at det er BOSCH. noen som vet om d evt går ann å kjøpe den rett i fra bosch?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2007 Den siste kabelen er vel bare jord , var ivertfall d på en jeg var borti. 2 til oppvarming ( like og samme hva som går hvor ) En til lambda signalet forskjellen på de er om det er jord eller ikke ( siste kabelen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...