#1 Skrevet November 18, 2007 Er dette en enkel jobb ? Må jeg ha rattavdrager ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2007 Det er så enkelt så,du bare kobler av batteriet. Så finner du en skralle etc med torx og skrur ut 2stk torx skruer bak rattet,en skrue i mot lyshendel og en i mot vinduspusserhendel. Så tar du av Airbag`n og kobler av kabel inn på Airbag og evt inni ratt,deretter trenger du en litt stor torx som du skrur ut midtbolten som holder fast rattet.Men mener at den bolten ikke har torx spor,men noe som er helt likt men med flere tagger. Byttert rattet på 10min max. Men husk og koble av batteriet så du ikke får puta i tryne.. Er dette en enkel jobb ?Må jeg ha rattavdrager ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 Sitter ikke rattet veldig hardt da ? Har tatt av rattet på noen biler og det sitter som regel noe helt for jævlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2007 Er som Tom Are sier, trenger ingen avdrager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2007 Oki: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2007 Sitter ikke noe fælt,er bare og bruke en skralle med litt lengde på så tar du den fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2007 Det jeg tenkte på er om rattet sitter hardt på rattakselen etter at jeg har tatt av senterbolten. Regner med at rattet er tredd inn på noen spor i rattakselen og da sitter rattet som regel hardt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2007 Det jeg tenkte på er om rattet sitter hardt på rattakselen etter at jeg har tatt av senterbolten.Regner med at rattet er tredd inn på noen spor i rattakselen og da sitter rattet som regel hardt. Nope,sitter ikke noe det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2007 Hørtes fint ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2007 Si ifra om dette gikk greit da. For hvis det gjorde det så vet jeg hva jeg også skal gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2007 Okei Nytt ratt er bestilt, jeg skal skrive hvordan det gikk når nytt ratt er montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2007 Hva slags ratt har du bestilt da? Legg gjerne ut bilder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...