#1 Skrevet November 18, 2007 Da jeg fikk min nye Touran varebil fulgte det med 3 seter og diverse deksler og matter. Siden jeg ikke har så god plass i selve huset, har jeg lagt det opp på kvisten/hemsen. Der er det tørt og luftig. Har lagt setene (3 enkelseter) i dekkposer (type gule Gislaved), men de er åpne. Noen som har meninger om det går bra eller ikke ? Hadde vært kjipt om interiøret tar skade av å ligge der. Vil nødig bruke boareal til lagring i x antall år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2007 Da jeg fikk min nye Touran varebil fulgte det med 3 seter og diverse deksler og matter. Siden jeg ikke har så god plass i selve huset, har jeg lagt det opp på kvisten/hemsen. Der er det tørt og luftig. Har lagt setene (3 enkelseter) i dekkposer (type gule Gislaved), men de er åpne. Noen som har meninger om det går bra eller ikke ? Hadde vært kjipt om interiøret tar skade av å ligge der. Vil nødig bruke boareal til lagring i x antall år Burde kanskje lagra dem i noe som er helt tett? Tenker da på mus-angrep å sånn.. dem er vel i stand til å gnage setene sønder og sammen .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2007 Vist jeg ikke tar helt feil,så burde du ikke lagre dem helt tett i f.eks. en dekkpose pga at det vil danne seg fukt i den ved tempraturendringer: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2007 Du kan jo selvfølgelig få dem vakumpakket,da vil dem værtfall holde seg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2007 Helt tett er FY ! Da blir setene i alle fall ødelagt Har åpningen på posene slik at mus og slikt ikke kommer seg inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...