Feil melding på cd spiller og kj.comp - SAFE -

Anbefalte innlegg

Hei..

Merket noe veldig rart i stad da jeg skulle starte bilen..Da jeg stakk inn nøkkelen, så begynte det å blinke i lys i hele instrument panelet og cd spiller. Så resatte den klokke og dato av seg selv..Så ville ikke bilen starte, det bare kom en sånn liten smelle lyd fra motor rommet..Men etterhvert fikk jeg startet bilen og da kom det frem en melding i cd spiller displayet og kjøre komputeren : SAFE sto det...

Noen som vet hva som kan være galt? Motor elektronikk lampa lyser og esp lampa lyste men den slukket etterhvert...

Bilen er en Audi a4 TQ 02 modell med ts chip

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et tips, men jeg ville sjekka om batteriklemmene står skikkelig fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med tor, sjekk klemmene! samme skjedde his meg, da hadde jeg glemt å stramme etter klemmene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hi! Du må vel også legge inn en kode for å få spilleren i gang igjen. (Måtte iallefall det på den gamle A6`n). Koden pleier å ligge i mappen med instruksjonsbok, på et lite kort. Dette skjer nok pga dårlig batteri, eller irrede klemmer, som foreslås over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen var ødelagt celle på batteriet...Lenge siden jeg har vært på nett så tenkte jeg skulle oppdatere nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.