Anbefalte innlegg

du må også passe på at det er samme startsperre version.. Immo 2 Immo3.. er Immo 2 du skal ha

Det øverste der er nok et immo 3 instrument, fra en golf4 fra 2003/2004 tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må også passe på at det er samme startsperre version.. Immo 2 Immo3.. er Immo 2 du skal ha

Det øverste der er nok et immo 3 instrument, fra en golf4 fra 2003/2004 tenker jeg

 

ok!:) da får jeg lete vidre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang km stand så kan denne kodes om.. Gjorde det ved hjelp av vag.tacho som du kan kjøpe på ebay til ca 100kr.

Immo versjonen har jeg aldri brydd meg om , og jeg har byttet instrument i passatene mine et par ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang km stand så kan denne kodes om.. Gjorde det ved hjelp av vag.tacho som du kan kjøpe på ebay til ca 100kr.

Immo versjonen har jeg aldri brydd meg om , og jeg har byttet instrument i passatene mine et par ganger.

 

km stand er ikke noe problem nei. men setter du et immo 3 instrument i en bil som har immo2 orginalt kan det bli en større utfordring har jeg hørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

km stand er ikke noe problem nei. men setter du et immo 3 instrument i en bil som har immo2 orginalt kan det bli en større utfordring har jeg hørt.

 

å det vil si??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke helt inne i det immo 3 systemet men tror det er noe med at startsperra har en annen kommunikasjon mot ECU enn det immo 2 har, dvs tror ikke det virker sammen da.. ikke sikker. Kanskje noen annen som vet det. Anngående Km stand er ikke det noe problem å "kode" inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på liten og stor kjørecomputer da? Av funksjoner altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på liten og stor kjørecomputer da? Av funksjoner altså.

 

Den lile er så kjedelig! mens den store er kul!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen. Er det murlig å bytte språk på et instrument med ful FSI? fra feks Tysk - norsk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada ikke noe problem. Bruk Vag-Com, gå inn på 17-Instrument, så 10- Adaption, deretter går du til kanal 04, der verdi 00001=Tysk, mens 00002=Engelsk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada ikke noe problem. Bruk Vag-Com, gå inn på 17-Instrument, så 10- Adaption, deretter går du til kanal 04, der verdi 00001=Tysk, mens 00002=Engelsk.

 

konge: rock : Har den norsk også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke norsk nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bruke TDI instument, å bare bytte skivene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bruke TDI instument, å bare bytte skivene?

 

nei....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruke bensin intrument på min tdi.. funker fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruke bensin intrument på min tdi.. funker fint.

 

Bytta bare skiver? eller gjore du noe mere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta bare skiver? eller gjore du noe mere?

 

 

byttet ingen ting.

instrumentet får alle signaler fra ecu, slik at den viser riktig fart og turtall, eneste jeg mistet var glødelampen.. der står det nå EGR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men man kan iallefall ikke bytte til tdi instrument og bare bytte over skivene.. så da må man evt nøye seg med oppserttet tdi har på skivene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men man kan iallefall ikke bytte til tdi instrument og bare bytte over skivene.. så da må man evt nøye seg med oppserttet tdi har på skivene..

 

Stemmer det.. Bytter man bare skivene vil nålen ikke stå riktig i forhold til hva som står på skiva..

Mulig dette kan kalibreres om i vagcom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør sette bensininstrument på bensinbil og dieselinstrument på dieselbil, ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.