#1 Skrevet November 18, 2007 lurer på hva som følger med et pakningsett til bunn? finnes det flere typer som ikke inneholder det samme? og hvem selger sånt? møller? takker for svar. . tommy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2007 abompibomp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2007 Kjøp fra Cylmo. Betalte 5-600kr for det. Er med alt av pakninger du renger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2007 lurer på hva som følger med et pakningsett til bunn? finnes det flere typer som ikke inneholder det samme? og hvem selger sånt? møller?takker for svar. . tommy:) ring REKO i ski,dem har både sett og løse pakninger!tlf 64856140;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2007 Kjøp fra Cylmo. Betalte 5-600kr for det. Er med alt av pakninger du renger:) fikk du med 2 bunnpannepakniger da? måtte bestille en ekstra når jeg bestilte der. ellers er det super service å gode priser der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2007 Reko har de billigste strekkboltene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2007 fikk du med 2 bunnpannepakniger da? måtte bestille en ekstra når jeg bestilte der. ellers er det super service å gode priser der Jeg sa at jeg måtte ha en ekstra bunnpakning og da fikk jeg beskjed om at de hadde sett der det var to stk med så jeg gjorde det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...